Gå til innhold

Erfaringer med Transmedia?

Ranger emnet


KIRK

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen har erfaringer med denne butikken?

 

Jeg bestilte noe småpell fra Transmedia på søndag, betalte og fikk bekreftelse mandag morgen at betalingen var mottatt, og at ordren var "under behandling". Men slik har det stått nå i 4 dager. Har ikke fått noe info om at varen skal være utsolgt.

Har prøvd å ringe noen ganger, men ingen svarer.

Gjorde også et kjapt søk på google etter butikken, og der kom det opp litt av hvert av erfaringer.

 

Beklager om denne er feilposta, men fant ikke noen bedre plass å poste den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av innlegget mangla visst, av en eller annen grunn. Men her er det;

Grunnen til at jeg lurer er at faktisk alle andre steder jeg har handla har varene blitt sendt samme dag som betalingen er godkjent, om det har tatt litt tid har jeg hvertfall blitt informert om det, eller fått vite på forhånd at varen er utsolgt etc.

 

Men ja, da var det litt mer forståelig at man ikke er tilgjengelig på tlf hele tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Transmedia er vel et enmannsforetak hvis jeg ikke tar feil, og det er desverre slik at det tar litt tid noen ganger, men det ordner seg garantert snart, og du trenger ikke være redd for å ikke få varene dine. Jeg har alltid fått det jeg skal ha, og den karen sitter på veldig mye info om alt mulig innen ting og tang til bilstereo til så og si alle typer bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handla der ett par ganger, og eg tror nok du kan slappe av, du får nok varene, men for meg tok det også i overkant med tid siste gangen. Han er jo her på forumet, så det går sikkert an å spørje han. Hadde ikkje vært redd for å handle der for å si det slik.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okeeei, kommer garantert aldri til å bestille en dritt derfra mer. Greit nok at han er treig, men når det i tillegg er helt KUL UMULIG å få tak i typen og få ei forklaring på hvorfor det tar så jævla lang tid skremmer han jo vekk kunder. Har prøvd å ringe X ganger i dag også, uten å komme gjennom så får bare sende en mail og melde avbestilling, og heller få tak i det jeg trenger et anna sted.

Man kan ikke drive butikk, og så isolere seg helt mot kunder :iconsm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svar ei gang i forrige uke, da sa han at varen var utsolgt, men at han fikk dem inn igjen til fredag. Men har ikke sett at ordren er oppdatert, så da går det vel enda ei uke eller to før den ligger i postkassa.

Tviler nok på at jeg kommer til å kjøpe noe derfra mer. At man får det man betaler for, ja sikkert. Men det gjør man også mange andre steder, uten at man trenger å vente seg ihjel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svar ei gang i forrige uke, da sa han at varen var utsolgt, men at han fikk dem inn igjen til fredag. Men har ikke sett at ordren er oppdatert, så da går det vel enda ei uke eller to før den ligger i postkassa.

Tviler nok på at jeg kommer til å kjøpe noe derfra mer. At man får det man betaler for, ja sikkert. Men det gjør man også mange andre steder, uten at man trenger å vente seg ihjel.

 

det var det han svarte meg også,som jeg skrev tidligere så bestiller han ikke varen før du har bestilt den. siden er den dessverre utsolgt når du bestiller og du får vente på at den kommer inn på lager. jeg avbestilte min ordre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår