Hvattum Skrevet April 16, 2013 Rapporter Share Skrevet April 16, 2013 hei. noen som har peil på dette. rs2 starter og går fint til den blir god og varm. 90grader.jeg stopper bilen vanlig. vrir om nøkkelen for å starte bilen. ikke anntydning til liv i den.starter slår ikke inn . ingen lyd. alt av lys virker. kan det være startrelee eller noe? noen som veit. hadde vært fint. den må stå opptil flere dager før den starter helt vanlig igjen. merkelig.. veldig fint å parkere bilen for å fylle bensin også må den stå der flere dager. uff. typisk. hjelp med takk:)) dette skjer ofte. nesten etter hver gang den stoppes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 16, 2013 Rapporter Share Skrevet April 16, 2013 Blir et skudd i blinde, men ville sjekket hallgiveren (G40 ved kamdrev). Motor vil gå om denne fjusker, men motor vil ikke starte om denne fjusker. Sjekk også G4 og G28 ved svinghjul. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hvattum Skrevet April 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2013 takk for svar. er dette evt dyrt å bytte eller? er så kjedelig at den plutselig ikke ønsker å starte. får ringe møller i morgen og høre litt med hva dem har å si, men de sier. da må vi ta en diagnose. for bilen er tunet av ace competition og er vel lite med startsperre på den vil jeg tru. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 16, 2013 Rapporter Share Skrevet April 16, 2013 Dersom det er startsperren som slår inn, da vil motor starte og gå i ca 1-2 sekund før den stopper tvert. I tillegg vil da nøkkelsymbolet lyse i instrumentpanelet. Samme hva 'noen' måtte mene så er det fornuftig å begynne all slik feilsøking med en diagnose, og om Møller sier det så er jeg HELT enig med de. Om det blir dyrt er umulig å svare på siden ikke vet hva som er gelt ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hvattum Skrevet April 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2013 skjønner at den trenger en diagnose. men blir bare litt oppgitt. skal liksom alltid være noe:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 16, 2013 Rapporter Share Skrevet April 16, 2013 Tror ting hadde vært noe annerledes om den hadde fått være original. Problemer kommer ofte når de tunes av personer som ikke helt vet hva de driver med. En RS2 fortjener å være original, akkurat som alle andre S- RS- og Ur- biler. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hvattum Skrevet April 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2013 kan nok hende du har rett i det gitt. kjøpte bilen sånn, så har ikke gjort noe av det under mitt eie. originalt holder uansett lengst. men må vel gå i orden dette også:) blir vel et salg etter hvert tenker jeg. kjøpe noe som er originalt og urørt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 16, 2013 Rapporter Share Skrevet April 16, 2013 Uansett er dette en fillefeil, starter jo og gå når den er kald. Så ja, jeg setter mine 50c på G40'en... Inntil videre. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 16, 2013 Rapporter Share Skrevet April 16, 2013 Når motor ikke starter, går bensinpumpa da? Du kan sjekke selv om det er metallspon på veivsensor eller turtallsensor. Kun festet med en skrue hver... Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hvattum Skrevet April 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2013 Den går veit du. Er bare at starteren ikke ønsker å bevege på seg.hehe. Bra illustrasjonsbilde. Men en gang, måtte bilen stå nesten en uke uten at den ville starte. Av med batteri i periode. Både +og - eller en av delene uten at det hjalp. Hjalp bare med at den fikk stå i fred. Hehe. Humørsyk kanskje:) blir til at jeg sjekker med de tipsene du har kommet med. Veldig bra å få svar og bilder av deg. Du veit ikke om noen som har coilovers til denne.demperene forran er også ganske slitne på denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 16, 2013 Rapporter Share Skrevet April 16, 2013 Du skriver "Er bare at starteren ikke ønsker å bevege på seg", er vel ikke derfor motoren ikke starter håper jeg? Komplett sett H&R MonoTube Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hvattum Skrevet April 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2013 Bare en måte jeg sa det på:)det skjer liksom ikke noe når jeg vrir om nøkkelen. Noe som egentlig er en selvfølge. Hehe. Som regel da. Har sett på disse eller kw, men etter anbefalinger er h&r bedre på disse bilene. Ikke veit jeg. Du som selger disse eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 17, 2013 Rapporter Share Skrevet April 17, 2013 Nei, jeg selger ikke noe som helst, det aller meste fra meg er gratis ;) Om du trykker på linken så ser du det er Parts & retards som selger de, han som driver det er også her på forumet, da under nicket Polardego :) Jeg hadde nok ikke hatt problemer med å anbefale H&R. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg