brani Skrevet April 16, 2013 Rapporter Share Skrevet April 16, 2013 Hei! Er splitter ny her på forumet, hehe. Vurderer å kjøpe en MB 200D 1985 modell. Har hørt at den er veldig lat og sånt, men den er pen da! Er det noe trimpotensiale i den bilen? Bare for å få opp effekten littegranne? Helst ikke alt for dyrt, bare kom med innspill! Noe som lar seg gjøre i den bilen... Siter Mercedes-Benz W124 200D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 16, 2013 Rapporter Share Skrevet April 16, 2013 trimpotensiale, tja, 250D passer rett oppi, da går du frå 72-90 hk, bare få med slanger, ledninger og gløderelè frå motoren. Elles så går de jo å putt turbo oppi. Du kan jo og justere litt pumpe, ett par runder på ADA vil få den til å føles litt kvikkere. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brani Skrevet April 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2013 Hvor finner jeg ALDA egentlig? Og eventuelt hvilken vei skal jeg skru og hvor mye? Siter Mercedes-Benz W124 200D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 19, 2013 Rapporter Share Skrevet April 19, 2013 ALDA finner du ikkje på en sugediesel, men ADA, det er omtrent same delen, men ALDA begrenser diesel før ladetrykket kommer, ADA har ingen peiling på manifoldtrykket. En liten justerskrue som sitter på en "klokke" på toppen av M-pumpene. Noen av disse har ikkje Bosch M-pumpe. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brani Skrevet April 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2013 Hei! Har du et bilde som illustrerer hvor denne skruen er? Er det sånn at man kan skru "for mye"? Hva er optimal innstilling? Siter Mercedes-Benz W124 200D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audib2 Skrevet Mai 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2013 Hei! Har du et bilde som illustrerer hvor denne skruen er?Er det sånn at man kan skru "for mye"? Hva er optimal innstilling? Har du prøvd å justert? hvordan gikk det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brani Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2013 Først må noen fortelle meg hvor jeg finner ADA'n og skruen Siter Mercedes-Benz W124 200D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2013 Ei klokke oppå dieselpumpa med en plombert skrue, har den ikkje denne "klokka" oppå pumpa er det ikkje M-pumpe, og da veit eg ikkje. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg