Gå til innhold

ingen bunnpannepaking?

Ranger emnet


tonymb

Anbefalte innlegg

hei!

Jeg bestilte nylig ny bunnpanne til octavian min. den har samme motor som golf. er en 1999mod 1,9tdi 90hk originalt. da jeg bestilte bunpanna min av norsk bildelesenter, stod det at denne bruker ikke pakning,men pakningssement. stemmer dette?skal den kun ha pakningslim mellom bunnpanna og bilen? takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mange av bunnpannene som er montert utan pakning, utan problem, men opplevde på en ADR-motor(Audi) at ny bunnpanne kom med pakningsement, mens den orginale hadde pakning, pga. manglende pakning måtte eg la vær å montere skvalpeplata.

Skal legges til at orginal bunnpanne ble sveiset opp igjen og montert med korrekt pakning og skvalpeplate.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm. så om originalpanna mi har pakning imellom og den nye ikke, kan det vere problem og slenge på den nye med bare pakningsement? eventuelt lage en hinne med pakningsement på panna for og la det tørke, for så og kline på litt fersk pakningslim utpå den tørka hinna igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig ikkje noe problem i det hele tatt, men greitt å være obs på.

 

Klin på pakningsement, monter panne og pust ut, det nytter ikkje med fleire lag.

Får du evt. pakning hel av, så kan du evt. montere den med pakningsement på begge sider.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår