Gå til innhold

Vise kvittering på biltilsynet

Ranger emnet


Kpick

Anbefalte innlegg

Du kan jo betale årsavgifta med kort på vegvesnet.

 

Edit: Har du betalt årsavgifta så vil jo det bli registrert i datasystemet deres.

Endret av opelduude

Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mista bankkortet, så derfor blir årsavgift og omregavgift betalt på torsdagskvelden via nettbank når lønna har kommet inn :blunk:

 

Så jeg hadde tenkt meg på biltilsynet på fredag for å vise kvittering fra nettbanken(Skandiabanken) på at betalingen er foretatt å håper derfor at den kvitteringen er "god" nok så jeg kan få skiltene før helga..

 

Dette står bak på salgmelding så regner med det skulle gå bra:

 

Dersom nytt vognkort ønskes raskere (midlertidig vognkort) må ny eier eller den som på eierens vegne har rådighet over kjøretøyet fremlegge følgende:

1. Kvittering (original) for at omregistreringsavgift er betalt til Tollregion Oslo og Akershus, Postboks 8122 Dep., 0032 Oslo. (Fritak gjelder for visse

kjøretøykategorier).

2. Kvittering (original) for at eventuell skyldig årsavgift er betalt til Tollregion Oslo og Akershus, Postboks 8122 Dep., 0032 Oslo.3. Kvittering for at påskiltingsgebyr er betalt til konto til en av Statens vegvesens trafikkstasjoner, eventuelt betalt kontant til en av Statens vegvesens

trafikkstasjoner, dersom kjøretøyets kjennemerker har vært inndratt av det offentlige.

4. Identitetsbevis for den/de nye eieren(e) av kjøretøyet. For personlig eier godtas identitetsbevis utstedt av offentlig myndighet og som inneholder navn,

fødselsnummer og foto. Også bankkort og postverkets identitetskort godtas. For bedrift, firma m.v. godtas utskrift fra Enhetsregisteret eller firmaattest.

For kjøretøy med flere enn to eiere, kreves identitetsbevis for vedkommende kontaktperson.

5. Vognkort del 2 pålydende tidligere eiers navn, når det ikke er innlevert tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på SVV og betalingen er ikke registrert i systemet Deres, men en kvitteringsutskrift fra nettbanken fungerte helt fint og jeg fikk skiltene utlevert.

 

Måtte også vise bekreftelse på godkjent Eu kontroll som ble foretatt i dag. Uten anmerkninger forøvrig.

 

 

:thumb

 

Så nå er det skilter på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår