Renland Skrevet April 8, 2013 Rapporter Share Skrevet April 8, 2013 Hei! Har akkurat kjøpt meg en volvo s40 2007 model, å har lyst å montere sub i den, men så lurer jeg på om noen har bilder eller noe for å vise hvordan man går med +lederen inn gjennom torpedoveggen, å hvordan man henter signaler i døren, for det har jeg hørt at man gjør. Takk på forhond :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 8, 2013 Rapporter Share Skrevet April 8, 2013 Er som regel en eller flere propper som du kan få igjennom ledninger i. Ofte så finner du noe, under viskerene. Da må du demontere viskerarmene og den svarte plata under frontruta for og komme til. Før du begynner med dette så bør du finne ut om det er signalutganger på originalspilleren eller om du skal skifte den ut. Du trenger ingen signaler fra høytalere, dette henter du fra spilleren. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg