Shitblast Skrevet April 8, 2013 Rapporter Share Skrevet April 8, 2013 (endret) Det er gode sjanser for at jeg en dag mister en nøkkel. Når det skjer, blir jeg flådd. Sist det skjedde, kunne jeg tydelig se at nøkkel-mannen skammet seg da han sa prisen. Vet noen hvilken chip som brukes i nøklene til Golf '95 TDK, produsert i nov. 1994 i Tyskland? (tror det var Wolfsburg). Vet jeg det, kan jeg programmere min egen. Understellsnummer WVWZZZ1HZSW136287. Endret April 8, 2013 av Shitblast Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 8, 2013 Rapporter Share Skrevet April 8, 2013 Ca 700 for original nøkkel hos møller. Ikke mye det, i forhold til nye biler. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet April 8, 2013 Rapporter Share Skrevet April 8, 2013 Du har nok startsperre av 1. generasjon. Litt info her: Immobilizer - Ross-Tech Wiki Om du fortsatt har 2 nøkler som funker, så er det vel ikke noe stress. Har du derimot bare én, så er det mere risikabelt. Da er billigste løsning å pelle ut chippen og lime den fast på startspolen ved tenningslåsen (på innsiden av deksler!). Så kan du file opp normale nøkler uten chip. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shitblast Skrevet April 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2013 Takk for svar, Bwana. Jeg leste linken og fant ut at understellsnummeret mitt - WVWZZZ1HZSW136287 - ikke matcher noen av immobilizer-generasjonene. Hva tror du om det? Jeg har for øvrig to nøkler, men vil forberede meg før jeg mister noen av dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg