Andro Skrevet April 4, 2013 Rapporter Share Skrevet April 4, 2013 Er det noen som har erfaring med chip til denne bil? Er det noen hensikt, og får jeg brukbart med hester igjen for det? Evnt nettsider som selger utstyr til disse bilene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet April 5, 2013 Rapporter Share Skrevet April 5, 2013 Anbefaler ikke å sette på trimboks. Broren min brukte en sånn. Og den gikk i nødmodus ved belastning. Funka veldig dårlig. Anbefaler å omprogramere styreenheten isteden. Om du får du veldig mye mer hester er usikkert, men du har helt annen momentkurve. Mye sterkere bil. så det hjelper en del, da bilen er veldig treg fra før av. Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andro Skrevet April 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2013 hvor kan jeg få gjort det da? evnt noe jeg kan kjøpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet April 5, 2013 Rapporter Share Skrevet April 5, 2013 i drammens området er det flere steder som driver med dette. Men se linken under feks. De drar også rundt å tuner. Nå vet ikke jeg hvor du holder til, men,. Suzuki Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captn Skrevet April 20, 2013 Rapporter Share Skrevet April 20, 2013 Har chippa min 05mod xl7 diesel med boks fra DTK. Har køyrt med den ca 1år uten problem og har fått ein mykje kjappere bil. Forbruk har også gått ned litt...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andro Skrevet April 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2013 Captn hvor kjøpte du din dtk boks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captn Skrevet April 29, 2013 Rapporter Share Skrevet April 29, 2013 Kjøpte den med et firma i Kristiansund, husker ikkje navnet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfre Skrevet September 26, 2013 Rapporter Share Skrevet September 26, 2013 Hei. Jeg har kjøpt en brukt chip til min XL7, men det fulgte ikke med noen bruksanvisning på hvor jeg skulle koble den til. Hvor finner jeg denne tilkoblingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg