norheimp Skrevet April 2, 2013 Rapporter Share Skrevet April 2, 2013 har fått meg en Passat 2005 exclusive, finner ikke AUX ingangen, på "SOURCE" på spillerens meny kan jeg velge, "AUDIO" - eller "AUDIO and VIDEO". Noen som vet hvor inngagen er, eller hva jeg må gjøre for å få en ? noen som kan hjelpe meg :D ! Takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 2, 2013 Rapporter Share Skrevet April 2, 2013 Har du sett i midtkonsollen? Der bruker den å være på noen modeller Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norheimp Skrevet April 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2013 var ikke der, funker denne vis jeg plugger den i spilleren ? 1226 Audio inn VW m/quadlock, Pris kr.590,00 - Lagervare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat05tdi Skrevet April 19, 2013 Rapporter Share Skrevet April 19, 2013 (endret) 05 mod er vel Passat 3BG, da har ikke navigasjonsanlegget AUX. AUX som vist på bildet over, er kun i Passat 3C og oppover (06mod+) Du kan koble opp en boks som du linker til, via CD-skifter inngangen bak på navigasjonspilleren :) Du får flere varianter av den boksen du linker til, har sett en som heter Xcarlink som har USB, SD card, og AUX. Den har også iPod/iPhone-styring via USB tror jeg. For å bruke USB/SD-card da, så må du lage mapper som heter CD1,CD2,CD3 osv, og legge sangene inni mappene. Samme gjelder spillelistene på iPod/iPhone også tror jeg :) Xcarlink lurer navigasjonspilleren til å tro at det er en CD-skifter som er tilkoblet. Sjekk her: http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/passat/261706-tilkobling-xcarlink.html Endret April 21, 2013 av Jurigs Siter VW Passat 3bg Highline 1.9 tdi 2005mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norheimp Skrevet April 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2013 05 mod er vel Passat 3BG, da har ikke navigasjonsanlegget AUX.AUX som vist på bildet over, er kun i Passat 3C og oppover (06mod+) Du kan koble opp en boks som du linker til, via CD-skifter inngangen bak på navigasjonspilleren :) Du får flere varianter av den boksen du linker til, har sett en som heter Xcarlink som har USB, SD card, og AUX. Den har også iPod/iPhone-styring via USB tror jeg. For å bruke USB/SD-card da, så må du lage mapper som heter CD1,CD2,CD3 osv. Samme gjelder spillelistene på iPod/iPhone også tror jeg :) Xcarlink lurer navigasjonspilleren til å tro at det er en CD-skifter som er tilkoblet. Sjekk her: http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/passat/261706-tilkobling-xcarlink.html takk for svar ! men vet du hva forskjellen mellom "Quadlock" og "ISO - mini" er ? Er vel "Quadlock" som passer til 2005 passat 3bg http://www.bilkomponenter.no/products/digital-music-interface---jack--quadlock---audivw den i linken er med quadlock.. perfect fit ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat05tdi Skrevet April 21, 2013 Rapporter Share Skrevet April 21, 2013 Siden du har 05mod 3bg - Exclusive, så regner jeg med denne kom med navigasjonsanlegg. Isåfall har du navigasjonspilleren som heter "MFD". Ser på linken din at den ikke er i lista over kompatible spillere. Står kun MFD2 ++ dette er spillere som er til Passat 3C. Mener og huske at de vanlige spillerene i passat 3bg (gamma osv.) har mini-ISO, så kan hende at det er det du har. Du kan da se bak spilleren din. Tror Mini-ISO ser slik ut (Rett på meg hvis jeg tar feil) :) : [ATTACH]37931[/ATTACH] Når jeg går inn på bilradiospesialisten, og under MFD, så kommer denne opp: Mini-iso: Dension Gateway Lite GWL3VW8 - Bilradiospesialisten - MFD Siter VW Passat 3bg Highline 1.9 tdi 2005mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norheimp Skrevet April 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2013 Siden du har 05mod 3bg - Exclusive, så regner jeg med denne kom med navigasjonsanlegg. Isåfall har du navigasjonspilleren som heter "MFD". Ser på linken din at den ikke er i lista over kompatible spillere. Står kun MFD2 ++ dette er spillere som er til Passat 3C. Mener og huske at de vanlige spillerene i passat 3bg (gamma osv.) har mini-ISO, så kan hende at det er det du har. Du kan da se bak spilleren din. Tror Mini-ISO ser slik ut (Rett på meg hvis jeg tar feil) :) : [ATTACH]37931[/ATTACH] Når jeg går inn på bilradiospesialisten, og under MFD, så kommer denne opp: Mini-iso: Dension Gateway Lite GWL3VW8 - Bilradiospesialisten - MFD Beste er vel og åpne spiller først ja. men vis det viser seg og være Mini-iso, og spilleren er MFD, tror jeg at jeg sikter meg mot en slik. (Digital Musikk Interface - Jack - Mini ISO - Audi/VW - Bilkomponenter ) Linken din, sikker bra, men litt ut av min busjett :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat05tdi Skrevet April 21, 2013 Rapporter Share Skrevet April 21, 2013 Beste er vel og åpne spiller først ja. men vis det viser seg og være Mini-iso, og spilleren er MFD, tror jeg at jeg sikter meg mot en slik. (Digital Musikk Interface - Jack - Mini ISO - Audi/VW - Bilkomponenter ) Linken din, sikker bra, men litt ut av min busjett :) Så bra ut den der :) Det er denne du har? (Denne heter "MFD" hvis ikke jeg tar feil :)) [ATTACH]37947[/ATTACH] Siter VW Passat 3bg Highline 1.9 tdi 2005mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norheimp Skrevet April 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2013 Så bra ut den der :) Det er denne du har? (Denne heter "MFD" hvis ikke jeg tar feil :)) [ATTACH]37947[/ATTACH] Stemmer det ! prikk lik ! :D har skaffet med et par nøkler, slik at jeg kan ta ut spilleren, og dobbelskjekke at det er den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat05tdi Skrevet April 22, 2013 Rapporter Share Skrevet April 22, 2013 Du trenger fire nøkler for å få den ut, en i hvert hjørne :) Det er nok Mini-iso du har på den spilleren din, dvs den siste du linket til :) Siter VW Passat 3bg Highline 1.9 tdi 2005mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg