C0bra Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Drømmebil NR.1! AC Cobra 427 S/C, men den kommer nok til å forbli en drøm.. En 65mod corvette (helst en bigblock cab) er en sikker andre plass.. Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Originally posted by warwick En av få som kan måle seg med Miuraen. Spørs om ikke Miuraen må se seg slått... På min liste havner 356 Speedster like bak Miura. Fordelen med Porschen er at den er like fin og teknisk bra som replica, dermed har den faktisk oppnåelig pris :cool: Men den må være velbygd og ha en godt trimma Boble-motor! Har sitti på i en slik med 180 hk og en gærning fra Sarp bak rattet - en sterk opplevelse! Sjekk også ut "100 coolest cars of all time" i nyeste utgave av bladet CAR ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Originally posted by Kid-A På min liste havner 356 Speedster like bak Miura. Fordelen med Porschen er at den er like fin og teknisk bra som replica, dermed har den faktisk oppnåelig pris :cool: Men den må være velbygd og ha en godt trimma Boble-motor! Har sitti på i en slik med 180 hk og en gærning fra Sarp bak rattet - en sterk opplevelse! Sjekk også ut "100 coolest cars of all time" i nyeste utgave av bladet CAR ;) Citroen DS på 4. plass :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Miura p400 SV: Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ccb Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 http://www.ludrio.no/html2/album_cat.php?cat_id=8&sort_method=pic_time&sort_order=DESC&start=24 Noen av de no bra eller? De to første sidene der er av en wabby grønn hummer custom. Neste side (4) er det flere sjeldne biler. Siter www.ludrio.no --------------------->> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-SK Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Sjekk den rompa, TVR er RÅTT, og håndlaget! De front lyktende er magiske, de passer så BRA inn :D OG SJEKK DET motorrommet, NICE :D 3.6liter og 350 Bhp BRAKE HORSE POWERS :D :D :D TVR er KONGE! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-SK Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Her er en orginal FC (rx-7), et pent syn for øyet, mener da jeg! Deretter en som har gjenomgåt litt plastisk opprasjoner :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Jeg skal ikke benekte at jeg liker stussen på Toyota Supra. Kanskje ikke et av de beste designene... men den er så rund og god! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by Laaars Jeg skal ikke benekte at jeg liker stussen på Toyota Supra. Smaken er som baken, den er delt i to ;) Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg