Gå til innhold

Lysbryter

Ranger emnet


captenen

Anbefalte innlegg

Oppdaget her om dagen når jeg skulle bytte nærlyspære at lysbryteren ikke virker.Bilen har kjørelys og de fungerer fint.Når jeg setter på parklys så virker de og lydvarsler virker.( Med tenningen av)Men når jeg vrir den over til nærlys så er det fortsatt bare parklys!Er rimelig sikker på at dette har fungert før! Har tatt diagnose men kom ikke opp noe feil der.Noen som har noen tips om hva det kan være? Defekt lysbryter? Sikringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget her om dagen når jeg skulle bytte nærlyspære at lysbryteren ikke virker.Bilen har kjørelys og de fungerer fint.Når jeg setter på parklys så virker de og lydvarsler virker.( Med tenningen av)Men når jeg vrir den over til nærlys så er det fortsatt bare parklys!Er rimelig sikker på at dette har fungert før! Har tatt diagnose men kom ikke opp noe feil der.Noen som har noen tips om hva det kan være? Defekt lysbryter? Sikringer?

Hei sikring 20 og 21 er til nærlys men da tror eg ikkje kjørelyset hadde virket heller,høres ut som det er bryteren din.

Her er link til ny bryter hos car bock i tyskland koster 27€ for ny så kommer frakt og fortolling i tillegg da.

 

 

Headlight Switch Control VW Golf IV Bora Lupo New Beetle Passat (3B,3

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bil lyser med tenningen av og så varsler den med lyd att tenningen er av.

Lysbryter med tåkelys foran skal være lik etter hva eg forstår da med ekstra utgang til tåkelys foran,

Har sett de ettermontere tåkelys på forum og da tok de og monterte kontakt i pluggen som går inn i bryteren og byttet bryteren

til sånn med tåkelys foran.

Lykke til :-)

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår