mario 96 Skrevet Mars 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2013 golf 2 selges på grunn av kjøp av nyere bil. bilen er en 1,3l 89 mod. bilen har kjørt: 194336km positivt: - ingen rust - aluminums felger medfølger - senkesett medfølger negativt: - fuktig inne i bilen på grunn av lekasjer i dører (kjent problem på golf 2) - ulyd i girkasse ( reserve girkasse medfølger) det er sikkert noe jeg har glemt å skrive ned :P jeg får ikke lagt inn bilder, så om bilder ønskes må jeg sende det via mail. bilen står i bergen. Prisantydning: 6500kr / Bud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2013 Du kan endre dine egne tråder og innlegg, trenger ikke slette de og lage nye (like), noe som bare blir rot! http://www.bilforumet.no/andre_forum/ris-and-ros-forandringer-forslag-og-litt-foruminfo/234041-hvordan-setter-jeg-inn-bilde.html Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mario 96 Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2013 hei, jeg er klar over at det går an og endre tråd, men jeg fikk ikke det til, jeg trykket på knappen rediger, men da jeg trykket på den kom det bar opp at jeg ikke hadde tilgang til å redigere, og at jeg måtte refreche siden og logge inn., men jeg var alerede logget inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2013 Når du logger på så hak av 'husk meg' og du slipper sannsynligvis dette. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a100abt Skrevet Mars 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2013 kan du sende meg reg-nr eller ch.nr så jeg får sjekka motorkode? Evt om du har motorkoden tilgjengelig? Siter Mine biler: 2000 VW Caravelle 2.5TDI comfortline og 1994 Audi 100 2.5TDI ABT Selges: -95 VW Caravelle 2.4D og -02 VW Transporter 2.5TDI Selger deler fra: -97 Audi A4 Avant, -88 Mazda 626 2.0i 16v, -85 BMW 320i (noe igjen enda) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg