pelsen Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Lakken på felgene mine begynner å detta av, dårlig arbeid av tidelige eier. Så jeg tenkte å lakke på nytt, men tror det vil ta utrooolig lang tid å pusse ned felgene. Skal jeg bare pusse med et 400papir ned til orginal lakken og sette på ny lakk? Siter Cya in my sigth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lanze Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 send bort felgene og sandblås, det er det eneste som duger i lengden.. så grunner du og har på mange lag lakk, da får du en sterk sliteyte... Siter * Nissan sunny 1.6L 91mod * Nissan Sunny /m Turbo Intercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SyClOnE Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Tror nå heller jeg ville fått de blåst med glass. Sand er ikke så gunstig da dette kan fjerne mye av grunnmaterialet i felgen. Avhenger litt om det er stål eller alu felg da! Siter '05 Audi A6 TDI - x '03 Audi A4 TDi Q S-Line - x '91 Audi S2 Coupe - x '91 mod. GMC Syclone - x '92 BMW 520i 24v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pelsen Skrevet April 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Får prøve å finne noen som driver med blåsing, takk for svar! Siter Cya in my sigth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind windspoll Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=21678 Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg