Lassoen Skrevet Mars 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2013 Heisann. Har en VW Golf 1.9tdi 4motion 2000 modell som jeg hadde tenkt å bytte skiltlys på. Etter litt leting på ebay kom jeg fram til disse pærene: 2X 36mm Festoon License Plate Tag Light White Color 6411 6418 Error Free LED B03 | eBay Usikker på om det er canbus på golfen min, så jeg lurer på om jeg kan bruke de pærene selv om de er beregnet for canbus. Trodde ærlig talt canbus kun var i hovedlyktene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2013 Det er en fordel å bruke pærer med canbus. For da er det motstand i pæra og bilen kjenner at det er noe der. I Audien min satte jeg inn LED i interiøret uten canbus. Da begynte lyset å tulle. Tak lampa virket ikke før jeg skrudde på lyset over speilet/sol skjermen. Men da jeg fikk byttet til canbus så ble alt stabilt og fint :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2013 Og du har ikke CAN-BUS på din :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassoen Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2013 Tusen takk for raskt svar. Da har jeg fått svar på spørsmålet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2013 LED License Plate Light for VW Golf MK4 MK5 GTI Passat CC Polo Phaeton | eBay Disse brukte jeg på golfen min :) Lyser veldig bra, og ser pent ut :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassoen Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2013 TKarlsen skrev: LED License Plate Light for VW Golf MK4 MK5 GTI Passat CC Polo Phaeton | eBay Disse brukte jeg på golfen min :) Lyser veldig bra, og ser pent ut :) De så lovende ut. Blir å bestille dem :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg