JJ MK3 Skrevet Mars 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2013 Nå har det elendige mandagsproduktet av en bil begynt å krangle IGJEN! Problemet nå er at jeg på 30 mil må etterfylle ca. 3 dl kjølevæske. Det er ingen utvendige lekkasjer, og ekspansjonstanken til kjølevæska er svart av en tørr seig masse rundt kantene. På ford sa de at de måtta ta av toppen for å klare å finne feilen, noe de skulle ha 22k barei arbeidspenger for! Spørsmålet nå er hvordan jeg skal fikse dette. Vil det fungere med en brukt topp, eller er det enklere å bare bytte hele motoren? Og om det beste er å bytte hele motoren, hva er viktig å huske på når jeg skal handle, så jeg kan være sikker på at den nye motoren passer?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2013 Å bytte topp er en del jobb, nesten enklere å bytte motor ja. Motorene er like, det er alt rundt som er forskjellig, men det er jo bare å flytte over. 115 hk TDCI er godt nok Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg