HexUaV Skrevet Mars 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2013 Hei, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i tåkelys som passer til en Suzuki Baleno 4x4 1.6 1996 modell? Har søkt litt rundt på nettet, men finner ingenting. Takker for all hjelp! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Mars 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2013 Kanskje du bør forklare nermere hva du er ute etter? Tenker du på ettermonterings sett av tåke/kurvelys nederst i fangern foran? Eller tåkelys bak? Hva med å evt kjøpe hos din lokale leverandør Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HexUaV Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2013 Var kanskje litt rask ja, mener ettermonterings sett med tåkelys for å mondtere nede i fangeren forran, helst så billig så mulig, kanskje fra utlandet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Mars 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2013 Får jo orgnale tåkelys på baleno.. Sjekk med forhandler. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Mars 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2013 Ja, men da får du bare løse lamper! Enkleste måten å få det til på, er nok mest sannsynlig å finne en donor bil, som feks på høggern, å ta av lampene og festene, evt ta hele fangern. Men funker å skjære ut av den fangern du har, men som sagt må du ha feste. Usikker om ledningsnette ligger klart. Vet det gjør det på nyere suzuki. Da er d bare å koble på lampene å sette inn brytern, ledningsnette er ferdig. Men usikker om dette gjelder balenon. Det kan du enkelt sjekke. Det er forresten flere typer av tåkelampene, så du må passe på å få dem som er til din type Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HexUaV Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2013 Får sjekke med forhandler da. Det er ikke ferdig ledningsnett, men det er bryter(merkelig), jeg vet at 1998mod SE levertes orginalt med tåkelys. Jeg trenger også ny muffler, og tenkte at jeg da kanskje kunne montere noe som ga litt mere lyd og fant denne:Bakre eksos Uni DualSound Bullet Ti-Tip 300 XX ESD Uni DualSound Bullet Ti-Tip Tenzo R universal silencer Titanium , så lenge det passer hvordan er lyden i de billig mufflerne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg