Toben Skrevet Mars 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2013 Hei jeg oppdaget her om dagen at det vibrer i rattet og i bilen når jeg kommer i høy fart, cirka 80-90kmt! kan det være defekt hjullager, kast i skivene, drivknute eller defekt mellom aksel lager? Håper på tips og svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2013 Eller bare dårlig avbalansering av dekkene. Få de avbalansert på nytt er en billig start. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jkolleru Skrevet April 5, 2013 Rapporter Share Skrevet April 5, 2013 Hadde det samme. Riktig avbalansering på dekkene kan som sagt løse mye. Hvis det ikke hjelper kan det være slitte styrestag. Jeg hadde ganske slitte ledd på styrestagene. De så fine ut men når jeg hadde det fått de ut var det slark i de. Synes man merker slikt spesielt godt på 190'n når styringen er så "lett". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg