hallvardr Skrevet Juni 26, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2014 Det er noen lignende som disse: http://www.ebay.com/itm/2x-80W-Cree-White-H7-High-Power-LED-Car-Fog-Running-Light-Bulbs-DC-8-30V-/131121596643?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item1e8774c8e3&vxp=mtr Det er bare søke på high power led, evt watt og modell, så finner en ganske mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeadZone Skrevet Juni 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2014 Det er noen lignende som disse: http://www.ebay.com/itm/2x-80W-Cree-White-H7-High-Power-LED-Car-Fog-Running-Light-Bulbs-DC-8-30V-/131121596643?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item1e8774c8e3&vxp=mtr Det er bare søke på high power led, evt watt og modell, så finner en ganske mye. Okei:) Jeg skulle hatt h3 jeg. Har du sånn at pæra peker ut mot veien eller opp mot motoren? Kanskje derfor jeg får så dårlig lys. Takk for svar:) Siter Opel Vectra 2001 Modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Juni 26, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2014 Den jeg har er som på bildet. Hovedlys mot veien, og kanskje 12 dioder som sprer lyset i reflektoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeadZone Skrevet Juni 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2014 Den jeg har er som på bildet. Hovedlys mot veien, og kanskje 12 dioder som sprer lyset i reflektoren. Ja da er det det som er problemet med bilen min. For den pæra du kjøpte hadde jo sånn "projektor" som de kaller det. Som lyser utover mot veien. Min vil jo da bare lyse opp i toppen av tåkelykta:S Men takk for hjelpen:) Siter Opel Vectra 2001 Modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juni 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2014 Hvordan er det med varme på de LED pærene? Sist jeg kjøpte slike LED pærer med CREE/prosjektor på tuppen så ble den veldig varm. Så varm at pæra ble ødelagt. Til slutt ble det strobelys effekt på LED pæra Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Juni 27, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2014 Jeg har brukt mine i ca 6mnd uten noen problemer. De gikk også gjennom EU kontroll i Mai, riktignok på verksted nr.2 etter at det første sa de var "feil farge". Fargen er da hvit :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Juni 27, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2014 Ja da er det det som er problemet med bilen min. For den pæra du kjøpte hadde jo sånn "projektor" som de kaller det. Som lyser utover mot veien. Min vil jo da bare lyse opp i toppen av tåkelykta:S Men takk for hjelpen:) Hvordan får du til det? Om pæra står montert riktig i lykta skal den jo lyse rett frem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeadZone Skrevet Juni 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2014 Hvordan får du til det? Om pæra står montert riktig i lykta skal den jo lyse rett frem? Hehe.. Kanskje forklart litt dårlig. Pæra blir montert slik at den peker oppover. Altså den blir montert i bunnen av lykte. Så hvis jeg bruker en sånn projektorpære som lyser sterk rett frem så lyser den bare opp i toppen av lykta. Der er det ikke noe speil så det gir ikke noe effekt. JEg må ha pærer som lyser bra ut mot sidene slik av det treffer speilet for så å lyse ut av lykta:) Skjønner du? hehe... Siter Opel Vectra 2001 Modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Juni 27, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2014 Hehe.. Kanskje forklart litt dårlig. Pæra blir montert slik at den peker oppover. Altså den blir montert i bunnen av lykte. Så hvis jeg bruker en sånn projektorpære som lyser sterk rett frem så lyser den bare opp i toppen av lykta. Der er det ikke noe speil så det gir ikke noe effekt. JEg må ha pærer som lyser bra ut mot sidene slik av det treffer speilet for så å lyse ut av lykta:) Skjønner du? hehe... Hmm, da så. merkelig løsning:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeadZone Skrevet Juni 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2014 Ja er det jeg syns også:P Men skal vell bare være sånn på disse gamle rustne Vectraene:) Siter Opel Vectra 2001 Modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg