Snoop_G Skrevet Januar 8, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2014 Hvis takrailsa var i crom så ville eg gjerne hatt dem, ikke det denne som sto i vennesla`Passer facelift lyktene over på pre facelift? E helt grønn på audi iogmed dette e min første a4. Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2014 Du får kjøpe en crom sprayboks;) Facelift baklyktene skal passe rett over, fremme må du kutte litt i fremskjermene. Finnes flere poster om hvordan du gjør det. Jeg gjorde det selv på 98 modellen jeg hadde sist, tok ikke lang tid og bilen ser veldig mye bedre ut. Bilen er fra vennesla ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet Januar 8, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2014 NEI! Vil heller ha dem orginalt, men kommer vel over det engang. Fått begynt på bilen da? Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2014 Jess, den er kjørbar nå, endelig!! Men for at den skal komme tilbake til gammel stand må jeg skifte: panser, forskjerm, innerskjerm, intercooler, spylertank ++ Men nå er den kjørbar hvertfall, så da får jeg ta det litt når jeg har tid og mulighet. Har sett mange rails rundt om på skraphandlere, så tror ikke det skal være så vanskelig å få tak i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet Januar 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2014 Godt å høre den lever ihvertfall. Vi har desverre ingen skraphandlere her i Bergen. Men skrik ut om du kommer over en så ska eg heller betale deg :) For min del ingenting som haster! Men du må vel lakkere alt også vel tenker eg? Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Januar 9, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2014 Ingen?? merkelig. Må lakkere panser, fanger og fremskjermer ja... Her er bil med rails hvertfall: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=44827365&folderId=2805561 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet Januar 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2014 Nei, ikke nå lenger. Vi hadde før, men la opp av en eller annen grunn. Nå er alt flyttet til en stor vrakplass uten salg av deler. Men men. sendte han karen mail nå, så takk for tipset! Når får du lakkert da? Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Januar 9, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2014 Blir vel en liten stund til, tror jeg venter til de slutter å salte. Må finne S4 fanger også først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peregrin Skrevet Januar 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2014 Hva skal du ha for høyrespeilet på delebilen? Siter 2000 Subaru Forester S Turbo TS 2000 Audi A4 1,8 TSQ Avant X 1996 Audi A4 1,8 Quattro Avant P 1989 VW Golf <p> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Januar 12, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2014 Billigste jeg fant på høggeren var 500kr, så da er vel 250kr + frakt en grei pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peregrin Skrevet Januar 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2014 Ja, den er grei Er takantenne foten i orden på den? Mangler fullstendig på min Siter 2000 Subaru Forester S Turbo TS 2000 Audi A4 1,8 TSQ Avant X 1996 Audi A4 1,8 Quattro Avant P 1989 VW Golf <p> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Januar 13, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2014 Mangler dessverre her også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peregrin Skrevet Januar 13, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2014 Ok. Er speilet elektrisk styrt og er det varme i det? Siter 2000 Subaru Forester S Turbo TS 2000 Audi A4 1,8 TSQ Avant X 1996 Audi A4 1,8 Quattro Avant P 1989 VW Golf <p> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Januar 14, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2014 Speilet er elektrisk ja, skriv gjerne svar via finn, så er alle kjøperne samler på en plass:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyfrr Skrevet Januar 22, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2014 Hei! Eneste finn-linken jeg ser er en 1.8tq og du skrev du hadde kjøpt en 1,6. Så skriver her, selv om det ser ut som om du vil at jeg skal gjøre det på ei finnannonse :p Kanskje jeg tinger på høyre framskjerm og panser etterhvert, det vet jeg ikke riktig enda... Vil hvertfall ha framfangeren inkludert tåkelysa! Kan du sende meg en pm med kontaktinfo? EDIT: Du skal vel kanskje ha både framfanger og panser selv når jeg tenker meg om en gang til... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg