stoffern89 Skrevet Februar 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2013 Hei! Nå vet jeg ikke lengre hva jeg skal gjøre.. Bilen blir ikke varm inni nå i kulda. Har byttet varmeregister, vannpumpe, termostat og lokk på ekspansjonstank.. Og fortsatt ingen varme. Bilen blir god og varm innvendig når jeg står på tomgang lenge med lokket på ekspansjonstanken av, men så fort jeg begynner å kjøre forsvinner nesten all varme. Nåla legger seg midt mellom kaldt og varmt (normaltemp), men like kaldt. Til og med når kjølevifta slår inn ligger nåla på normalen. Hva kan det være?? Har det noe å si om slangene inn til varmeregisteret er byttet om? Kan hende jeg byttet plass på de under monteringa. Har også luftet systemet, men kan høre vannlyd fra registeret når jeg gir litt turtall.. Begge slangene på registeret blir gode og varme. Takk for svar :) Siter -Audi 80 Avant `94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoffern89 Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2013 Bilen er 850 2,0 10v automat stv. Uten ac. Siter -Audi 80 Avant `94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasRS Skrevet Februar 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2013 Bilen er 850 2,0 10v automat stv. Uten ac. Har du luftet kjølesystemet ditt skikkelig? Sett bilen i en oppoverbakke, radiatorlokket skal være høyeste punkt på motor. Pass på at motor er kald, skru av radiator lokket, sett varmen på bånn-jonny inni bilen og la den stå på tomgang Da regner jeg med at det skal komme en del luft ut, husk og etterfylle glykol etter som det trengs. Gjør denne prosedyren helt til termostaten åpner seg, og du ser det er skikkelig sirkulering i vannet :) Siter Skoda Octavia 1.8T x- Volvo 850 T5R - Mercedes E220 - Golf Mk2 - Golf Mk3 - Audi sport coupe - Audi 90 - Audi A6 - Peugeot 406- Ford Escort Cab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoffern89 Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2013 Da har jeg lufta og lufta, med bilen i alle mulige vinkler.. Men fortsatt så hører jeg det spruter i registeret, og dårlig varme. Koplet av slangene til registeret. Inn så er det godt trykk, mens ut renner det bare sakte ut :s hva kan det være? Siter -Audi 80 Avant `94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stamnesn Skrevet Mars 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2013 hmm kanskje denne som er gåen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.