kimandre92 Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2013 Ja. Han skriver i annonsen:Da er det litt merkelig at forrige EU-kontroll ble tatt 1,5 år for seint. Ja, sant nok. La ikke merke til dette før du nevnte det.. Får ringe han i morgen og høre om han har noen god forklaring på dette :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimandre92 Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2013 Pratet med han i dag og han pratet noe om at forgie eier ikke hadde vært og vist senkesettet, så den hadde ikke gått igjennom EU kontrollen, men det var vist godkjent nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet Februar 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2013 Ren og pen er den også, men ser ikke ut som lakken har fått for mye pleie (les: beskyttelse/voks). Vet ikke hva han legger i at den er passet godt på jeg da, byttet slitedeler og olje kanskje, men det er jo en must. (finnes selvfølgelig dem som gir faen men) Skal ikke dømme noe rett i dass her nå, kan godt være bilen er pen og tipp topp, men ut ifra det som kommer frem vet jeg ikke om den er passet så veldig godt på som eier gir uttrykk for. Og når du bruker 1.5år etter fristen på å få senkesett godkjent så sier jo det litt om viljen til andre ting også da. Tipper vi heller snakker gjennomsnitelig vedlikehold og stell, er jo en litt spesiel bil, så kan jo regne med at den er passet noe bedre på enn gjennomsnits mondeo og v70 som er eid av gjennomsitsmannen/dama i gata, men ikke så mye mer enn det heller. Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimandre92 Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2013 Nei sant det du sier der, kommer til og få med meg noen og gå nøye over bilen og se vilken stand bilen er i når/vist jeg går og ser på den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg