jimmen Skrevet Februar 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2013 Heihå. Ser litt etter små fine rør til å lage turbo manifold av, har flenser og det som er. Mangler kun rør, de jeg fant på ebay var svindyre! Tips? Eller om noen har en billig turbo manifold til Sierra OHC.. :) Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2013 Selgeren Mandrel-bends på ebay er ikke dyr :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2013 Selgeren Mandrel-bends på ebay er ikke dyr :) Jeg tipper han er ute etter små søte 90 gradere som kan kappes i riktig vinkel og lengde. Jeg tror jeg betalte 17kr bendet i rustfritt her i norge, så om du hører litt rundt i lokalområdet ditt så finnes det sikkert en bedrift som selger disse der du bor. legger ved ett bilde. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2013 buttweld fittings heter det! :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2013 Se der ja! :D Mange takk 16vturbo! Btw, hvilken størrelse anbefaler dere til turbo manifold da? Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2013 Samme str eller ett par mm større enn eksosportene? Mye hester det er snakk om? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2013 Er en Is-turbo med Cosworth innmat, Cosworth L8 ledningsnett, Turbo fra Skyline R32,++ Så satser vell på 300 hjulhester i første omgang. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPedro Skrevet Februar 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2013 Er en Is-turbo med Cosworth innmat, Cosworth L8 ledningsnett, Turbo fra Skyline R32,++ Så satser vell på 300 hjulhester i første omgang. 2mm større enn eksosportene gir en fin flow. brukte det på volvoen min og funka utmerket :) mer enn det er vell i samme prinsipp som å ha 3" på en 1.2 liters symaskin.. Siter -Audi S6 2.2T 1997 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2013 Ok, fikk flens til blokka i posten nå idag.. ikke fått bestilt resten enda, men blir straks nå :) Takker for tips! Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg