Gå til innhold

Problemer med å starte min gti 8v k-jet

Ranger emnet


Hella1983

Anbefalte innlegg

Jeg kinner og kinner, og den kommer til liksom mer og mer. Akkurat som den tenner mer og mer og til slutt så starter den, men stopper igjen med en gang. Noen ganger kan jeg ruse den noen ganger før den stopper. Det kommer såppass mye bensin i innsuget at det renner ned igjen til luftfilteret. (se bilde) jeg har prøvd meg litt frem med shims på trykkregulatoren og når jeg tar bort den ene shimsen/mindre trykk så virker det som problemet med for mye bensin blir borte/blir bedre. Men motoren oppfører seg på samme måte fordet! Noen Som kan hjelpe?

[ATTACH]36116[/ATTACH]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår