CamaroCab Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Må desverre selge min Camaro Cab. Bilen er en 1980 model og er bygd om til cab som ny bil i statene, bilen er så og si rust fri har TPI 350 motor og 700 kasse, forbruk ca. 0.8 på langkjøring. Det følger også med vortec topper ekstra SLP plenum og runners, større dyser etc. Bilen krever bare litt ekstra jobb for å fremstå som et prakteksemplar. Jeg har invister over 80 000 i denne bilen og har masse ekstra deler som følger med. Jeg er villig til å la denne perlen gå for kr. 25 000,- ved rask avgjørelse. Bilen må bort. Bilder kan sendes på mail. LØP OG KJØP. Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Husk bare å se på kalenderen først........:D Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Haru et bilde av tralla? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet April 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by HiiP Haru et bilde av tralla? jepp bare la meg få emaildressen så kan jeg sende dem til deg. Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Slutt med amcar? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 hehe.....:D Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rat Fink Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 I dag er vel prisen en annen...:D eller handla jeg caddy litt for tidlig? Siter Erland Nordby, Hedemarken -66 Buick GS cab. under restaurering. -66 Cadillac Sedan de ville, klar for cruising. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet April 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Nei det stemmer gutter, idag er bilen ikke tilsalg, det hele var ment som det det var en Aprilspøk, og hvis den skulle selges må man legge på et 2 først i den summen jeg oppga. Håper jeg lurte noen "litt". Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 hehe...tenkte egentlig ikkje på at bilen var jævlig lavt prisa:) Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Hmm det reiste noen karer bort til deg med 25000 og balltre i tilfelle det var aprilspøk.Skal prøve å nå de på mobilen.;) Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Originally posted by V8power Hmm det reiste noen karer bort til deg med 25000 og balltre i tilfelle det var aprilspøk.Skal prøve å nå de på mobilen.;) knock lol Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet April 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Originally posted by ElCamino knock lol jeg sittrer av skrekk:( for håper du når dem før de når meg, men kona har gjemt bilen så den finner de ikke, og jeg vet ikke hvor den er så det hjelper ikke å prøve å banke det ut av meg:eek: Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Originally posted by CamaroCab jeg sittrer av skrekk:( for håper du når dem før de når meg, men kona har gjemt bilen så den finner de ikke, og jeg vet ikke hvor den er så det hjelper ikke å prøve å banke det ut av meg:eek: hehe. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 dårlig gjort å lure oss på den måten..jeg som så for meg en kjap tur te banken med finlandshette og pistol.. (skulle ikke ha så mye da.. bare 30 000..) hehe.. men..hadde du solgt den til den prisen.. jeg hadde nok gjort alt jeg kunne for å kjøpe!! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg