Askulf Skrevet Januar 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2013 Hei. Noen som har kjøpt bagasjeromsmatte og har erfaringer de vil dele? Ser Biltema har universal fra et par hundringser, og at div firma tilbyr formstøpte spesialtilpassede for det mangedobbelte. Tenker på en av gummi, som holder stoffet tørt, når man laster inn barnevogn og akebrett osv. Håper på svar. Mvh Siter 03A6, 10Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjåføren Skrevet Januar 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2013 Hei. Jeg har original Skoda bagasjeromsmatte i min. Min er laget av en passe myk plastikk (pupper i bunnen og litt tynnere i forhøyningen). Den kan virke litt billig, men fungerer utmerket som beskyttelse mot skitne og våte ting. Tror den kostet noe over 500 kroner hos den lokale forhandleren. Den passer utmerket (som originale deler skal) og har forhøyning rundt hele matten, samt for lastekrokene i bunnen. Disse kan kan beholdes for å ha en fullstendig vanntett beskyttelse, eller man kan skjære vekk noe av toppen for å bruke krokene. Har ikke funnet bilde i farta, men finnes i tilbehørskatalogen sammen med 3 andre varianter på hjemmesiden til Skoda. Siter 2015 Skoda Octavia 1,8 TSI DSG 4x4 1971 VW Boble 1302 (godbilen en fin sommerkveld) 2000 Honda HR-V 1,6 (godbilen til kona) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Askulf Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2013 Tusen takk for tips. Jeg låner atm en fra en Passat og den passer 97% hehe. Men til uka stikker jeg innom møller og hører. Siter 03A6, 10Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg