Mads Siljehaug Posted March 20, 2013 Author Report Share Posted March 20, 2013 hvor mye var det du gav for motoren ? Jeg ga 40.000.- for motor og komplett pink bremsesett. Prisen var 20.000.- for motoren og 23.000.- for bremsene, så vet ikke hva han gikk ned i pris på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Siljehaug Posted April 7, 2013 Author Report Share Posted April 7, 2013 Stund siden jeg har kommet med en oppdatering på prosjektet! Det har skjedd veldig mye i det siste. Jeg måtte kjøpe ny bil, den forrige var der dessverre for mye rust på understellet som jeg hadde kompetanse til å klare. Så nå har jeg kjøpte en som er helt strøken i understell, tectylbehandlet, 100% rustfri og helt klar for å montere deler.[ATTACH]37615[/ATTACH][ATTACH]37616[/ATTACH] Nå har jeg fått kjøpt meg komplett drivverk som er klart til montering snarrest! Manta GSI bak aksling, mellomaksling, R25 girkasse. Begynner med bremsene når drivverket står klart. Kan slenge med noen bilder av motoren og bremsene.[ATTACH]37617[/ATTACH][ATTACH]37618[/ATTACH] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TMB Posted April 8, 2013 Report Share Posted April 8, 2013 Hva skjer med den røde? Selge den billig te meg? Quote En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Siljehaug Posted April 9, 2013 Author Report Share Posted April 9, 2013 (edited) Den kan du få kjøpe! 10000.- så er den din:) Edited April 9, 2013 by Mads Siljehaug Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhenrix94 Posted January 8, 2015 Report Share Posted January 8, 2015 har du den gamle enda?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts