TMK9B Skrevet Januar 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2013 Ble pent det grenrøret, bare synd det ikke kommer til å være slik lenge på norske veier.. Du må få coata det i kjeramisk coating elns =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondata Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2013 Ja varer nok ikke lenge, autoglym har ett produkt jeg skal se litt nærmere på :) Henter prøveskilter på mandag, gleder meg sykt! Så om alt virker ok så bestiller jeg time til eu :) Må bare få tak lovlig felgdim og eksos.. hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondata Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2013 Yes! Da kan jeg meddele at motoren sviver som ei klokke! Startet relativt lett faktisk. Ble kun 2 veldig raske tester da jeg må skifte olje og antifreeze først. Alt er nå 100% ferdig og swappen ble jo vellykket. Gjenstår kun nytt styreledd og en bærekule samt kobling av instrumenter. Tok å filmet litt av 2 oppstart. Dårlig lys, men legger ut filmen ikveld :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondata Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2013 En veldig kort liten video som viser 2 oppstart. Filmet med mobil så er ikke allverdens :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondata Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2013 Da fikk jeg endelig skifta bærekule foran og styreledd. Testkjøring imorgen. Motoren går som ei klokke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2013 Motoren går som ei klokke! Går som en klokke? tikker mye da? Det er vel ikke bra.. hehe :P Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondata Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2013 På filmen så var det litt tikking ja, men den forsvant etter oljeskift. Skulle justere ventiler men alt var dead on. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2013 På filmen så var det litt tikking ja, men den forsvant etter oljeskift. Skulle justere ventiler men alt var dead on.:) Du skjønte den ikke du ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondata Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2013 Hehe, tok den nok ;) Men fakta er at ja den gjorde faktisk det. så begynte jo å stresse litt da vettu. Så gleden var stor når det forsvant etter oljeskift. Men ja, tikker jo å går ja :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondata Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2013 Du skjønte den ikke du ;) Hahah, dæven jeg er dum i huet. Skjønte ikke hva du mente engang :P NÅ tok jeg den! Følte jeg meg smart gitt hahahah. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondata Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2013 Da er bilen ferdig og den er prøvekjørt. Forstillingskontroll imorgen og eu neste uke :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegadriver95 Skrevet Februar 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2013 Flott å se folk som deg Hondata, som står på for å få prosjektet ferdig ! :) lykke til på Eu i morgen.. :) Siter - Opel Omega 2,5td. - bruksbil. trenger forslag til pene felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondata Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2013 Takker for det! Nå skal det sies at jeg har fått meget god hjelp av bekjente. Uten dem hadde det nok tatt mye lenger tid. Teamwork! Hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Februar 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2013 Skulle presset H22A ned der istedet for det NEX kittet.. :D Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMK9B Skrevet Februar 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2013 Konge at den starta :D Skal på EU med det grønne monsteret mitt i morra, kan bli interessant, men kjenner en som kjenner en, så satser på at det går greit :P Hvis ikke må jeg til åseral :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg