Gå til innhold

Golf IV høyttalere bak

Ranger emnet


zilvasc

Anbefalte innlegg

Halloen!

Jeg har nylig oppdaget at jeg ikke har h�yttalerne bak i bilen. Bilen er Golf IV 1.9 tdi blue motion. Har noen peiling hvilke h�yttalerne kan jeg kj�pe at de blir mest mulig likt med de som ligger foran? Jeg vil ikke bytte de, fordi de som ligger fra f�r er j���kla gode. Takk p� forh�nd gutter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om de du har forran er originale, ville jeg heller ha byttet ut de og ikke hatt høytalere bak.

 

Det er god lyd i originale høytalerne i dørene, men det blir bedre om du bytter dem ut :) Min mening

 

Men utennom det så får du plass til 6.5" høytaler bak + at du må ha høytaler adapter

Elutstyr.no | Nettbutikk for Hi-Fi og bilstereo

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs jo helt hvor mye du vil bruke på et høytaler sett det.

 

Om jeg skulle ha kjøpt et høytaler sett, som spiller bra ville jeg valgt Focal 165A1. De har jeg prøvd uten forsterker og de spiller pent.

 

Et sett med Gladen M-line 165 blir nok heller ikke dumt. Flere som sier at Gladen er et bra sett, men jeg har aldri prøvd de enda.

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører disse i dørene framme og dørene bak på min Golf.. Fantastiske høyttalere, men de spiller ikke noe særlig til bass.

Lyden er meget klar, og det er et todelt sett - Høyfrekvente toner spilles av en liten tweeter, mens høyttalerne i dørene spiller full-range. Jeg bruker disse på en 4-kanals forsterker sammen med en 10" subwoofer, og lyden i bilen min er fantastisk god å høre på :)

 

Lyd På Hjul AS - Webshop

- 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her

 

- 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her

 

Problemer med Golf 3? Ta en titt her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger vel ikke og ha spacere bak men er vel litt etter hvor dype høytalere du skal ha,eg brukte ein mdf ring eg kjøpte på dynabel

for 49kr

ser på denne DIY han bruker ikke spacere bak men er kansje lurt med tanke på resonans og slikt.

Link:VWVortex.com - three diy for everyone

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg har akkurat bestillt meg disse Hop Audio, Velkommen til vår nettbutikk : LIB-6550. 6,5 Komponentsett fra LIB. [LIB-6550] - kr.899,00 2 par for montering i alle dørene. dette er kvalitet for rimelig penge! tanken jeg hadde var å kjøpe biltema 6.5" men bedre med 200 kr mer for kvalitet!

iallefall en meget god erstatter for original HT som ikke koster skjorta og låter bra!

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår