Javel Skrevet Januar 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2013 Må sannsynligvis skifte motorstyreenhet til en caddy (02). Den ville ikke starte, og verkstedet regner med det er den. En ny koster 15000 (!), men ble anbefalt å høre rundt etter brukt. Hva kan man regne med en brukt slik vil ligge på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2013 Hvor mye tid har de brukt på den? Hva slags motor er det? Spørs jo akkurat hva de har sett på før de har konkludert den død. Hvis de regner med at den er død så høres ikke det veldig overbevisende ut. Finndel.no der kan du søke etter brukte deler Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Javel Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2013 (endret) De har hatt den inne på merkeverksted siden torsdag ettermiddag, og sa dette da jeg ringte på slutten av dagen fredag. Men han var ikke 100 % sikker, og sa han ville "dobbelsjekke" på mandag. Det er en diesel TDI 1,9 motor 2002 mod. Den er kjørt bare 80 000 km. Endret Januar 12, 2013 av groenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Javel Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2013 Det var den styreenheten. Det som var skjedd, var at kontaktene hadde eiret på grunn av at det var kommet vann på dem, og da kommuniserte den ikke med startsperra. Nå har de montert en ny og satt et plastdeksel over for å hindre at skjer igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoSnuskus Skrevet Januar 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2013 Usj jeg vil ikke høre sånt, min er så full av irr det er utrolig at det henger i hop.. :( Kosta dette deg? Siter VW CADDY 1.9 TDI 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg