jokkalf Skrevet Januar 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2013 Hei. siden kulda kom ifjor, har bilen min oppført seg veldig rart. starter bilen å den går i 1 sekund før den dør ut. sånn kan den holde på flere ganger til den går skikkelig. har også merket at det kommer kun ett klikk fra startmotor når det er kaldt. starter ellers fint når det er plussgrader ut.. noen som vet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2013 Det kan for eksempel være en kombinasjon av feil på tempføler og slitt innslag på starteren. Alt blir mye verre når det blir kaldt. Anbefaler og få lest ut feilkoder. Ved deffekt tempføler så vil styreenheten få beskjed om at motoren er varmere enn den egentlig er og den vil ha få for lite bensin og dermed dø ut igjen fort. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2013 Når motor går ett sekund for så å stoppe, lyser da nøkkelsymbolet i dashbordet? I såfall har du periodisk feil på startsperren, sikkert dårlig kontakt på lesespolen (typisk feil). Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkalf Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2013 starteren er ikke gammel. ble skiftet i 2012. får dra på verksted å få lest ut feilkoder å kanskje fine feilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2013 Ta en kikk på http://www.bilforumet.no/bilmerker/audi/a4-s4-rs4-b5-1994-2001/280691-bilen-dor-ut-med-engang-jeg-starter-den-hva-feil.html Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkalf Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2013 har sjekket linken du la ut sist quattro73. jeg prøvde med reserve nøkkeln min men det hjalp lite. får dra innom verksted før jeg drar på jobb imorgen tili å får tatt en diagnose. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg