Gunnar79 Skrevet Januar 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2013 (endret) [ATTACH]35856[/ATTACH]Driver å skal bytte dynamo på min astra g, det som nå står igjen er å få ut den nederste bolten fra festet til dynamoen. Men det ser ikke ut til att det er nokk plass til å dra den langt nok ut til å få løsnet selve dynamoen. For alt jeg vet så er det kansje 1 eller 2 mm til å dra ut bolten før jeg får løsnet den men det er rett og slett ikke plass nokk. Noen her som har byttet dynamo på disse tidligere ? Takker for alle tips. Endret Januar 9, 2013 av riksklysa Siter 02 Vectra C 2.2 Cdti 00 Astra 1.6 16v sport Caravan 97 Astra 1,7 Tds Caravan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar79 Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2013 [ATTACH]35856[/ATTACH]Driver å skal bytte dynamo på min astra g, det som nå står igjen er å få ut den nederste bolten fra festet til dynamoen. Men det ser ikke ut til att det er nokk plass til å dra den langt nok ut til å få løsnet selve dynamoen. For alt jeg vet så er det kansje 1 eller 2 mm til å dra ut bolten før jeg får løsnet den men det er rett og slett ikke plass nokk. Noen her som har byttet dynamo på disse tidligere ? Takker for alle tips. problem løst, kappet bolten med vinkelsliper. :) Siter 02 Vectra C 2.2 Cdti 00 Astra 1.6 16v sport Caravan 97 Astra 1,7 Tds Caravan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2013 problem løst, kappet bolten med vinkelsliper. :) Men nytt problem da du skal ha den nye bolten inn? :P Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2013 Er jo ikke verre enn å sette en jekk oppunder bunnpanna også løsner du det øvre motorfestet også jekker du den litt høyere... Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar79 Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2013 Satt nye bolten motsatt, masse plass på den siden. Siter 02 Vectra C 2.2 Cdti 00 Astra 1.6 16v sport Caravan 97 Astra 1,7 Tds Caravan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar79 Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2013 Er jo ikke verre enn å sette en jekk oppunder bunnpanna også løsner du det øvre motorfestet også jekker du den litt høyere... Ikke dumt det, hadde spart meg mye arbeid. Skal huske den om jeg er borti samme problem en annen gang. Siter 02 Vectra C 2.2 Cdti 00 Astra 1.6 16v sport Caravan 97 Astra 1,7 Tds Caravan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg