Bwana Skrevet Januar 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2013 For alle oss som ikke har løftebukk i garasjen, er det alltid litt plundrete å jobbe under bilen. Disse billige oppkjøringsrampene som selges av Biltema og andre er jeg ikke så happy med. De sklir på garasjegulvet, og er gjerne litt for bratte for mange biler, og føles ikke alltid så trygge heller. Jeg har funnet et utmerket alternativ, Race Ramps. De ser fristende ut, men koster en del (fra 1500 kr / par) Race Ramps - bilramper | Freuchen Import - garasjegulv, bilramper, bilpleiemidler Jeg har sett et par lignende, men litt litt rimeligere ramper, men ingen forhandler i Norge. Welcome to RhinoRamps® Davric Auto Ramps Noen som har erfaringer og synspunkter å dele, eller andre alternativer å anbefale ??? -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2013 Har hatt de samme tankene og savnet slikt da jeg i det siste har ligget en del under bilen, da men treklosser under dekkene for å få høyde. De rampene fra biltema duger, men er i smaleste laget om man har dekkbredde "over gjennomsnittet". Har selv vurdert å få sveiset noen i aluminium, men det har blitt med tanken. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet Januar 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2013 Jeg har de ifra biltema er og Veldig missfornøyd de er rett slett alt for bratte.Veldig sjeldent jeg får kjørt opp på de som regel så butter det i både lepper og fangere styr unna ;) og jeg har normal høyde på mine biler Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Januar 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2013 Jag har fler par av de Biltema-ramperne. Opplevde samme problem att de sklei over gulvet når man ska kjøre opp på de. Det jag gjorde da var å sveise på en 3mm stålplate som er like bred som rampen å ca 15 cm lang, som en leppe i framkant av rampen. Da er det ikke noe problem å kjøre opp på de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Januar 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2013 Slenger meg med her.. Noen som har vært borti disse? :) Bilrampe 2000 kg - Jula Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Januar 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2013 Slenger meg med her.. Noen som har vært borti disse? :)Bilrampe 2000 kg - Jula Ser ut som Biltema sine, men røde.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg