Zefiro Skrevet Januar 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2013 syns det var lite litt futt i starteren din ,.kald motor? prøv motorvarmer og kondensfjerner:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2013 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage Too Low ( tror dette bare er fordi jeg har koblet fra batteriet) Enig, forsvinner sikkert ved sletting av feilkoder. 18020 - Engine Control Module Incorrectly Coded Får håpe denne forsvinner når du får ordnet opp i de tre siste feilkodene. 16502 - Engine Coolant Temp. Temp-giver til ECU (G62), gjerne årsaken til at motor ikke starter da denne også justerer mengden drivstoff. 17967 - Throttle Valve Control part Sjekk at gasspjeld går normalt, sjekk brytere på gasspjeldposisjon, samt grunninnstill det. 00561 - Mixture Adaptation: Adaptation Limit (Add) Exceeded Kan komme av defekt LMM, feil drivstofftrykk, feil på dyser... Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prippsen Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2013 hvor er Temp-giver til ECU?? kan noen vise på et bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2013 Sitter helt i bakkant av toppen på vennflensen. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prippsen Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2013 har søkt litt rundt å funne ut at man kan få start igjen på bilen ved å ta ut g62 sensoren, men jeg forsto ikke helt hvor den var plassert :/ er det en lilla ledning-klipps? hadde vert fint med et bilde :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2013 Er den jeg la inn bilde av over, nr 3 på bildet under. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prippsen Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2013 ja den er lilla sant? jeg plugget den ut men d var ingen forskjell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2013 Grønn på eldre, blå på nyere ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prippsen Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2013 var ute igjen å sjekket, ja den var vist blå, vet ikke hvor jeg fikk lilla fra :s men det ble ikke noe forskjell ved å ta den ut vertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prippsen Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2013 er det ikke mulig at det er bensinpumpen som er gåen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loffus Skrevet Januar 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2013 sett de inni bilen og sett tenning på. hør etter en summelyd som kjem fra baksete/bagasjen. og vist du har kinna litt ei stund og de summer og de lukter bensin så har du drivstoff. lad batteriet heilt opp så starter den kansje? ta ut eine pluggen og koble den inni pluggledninga å legg gjengane ned på motoren(i gods). får du gnist da så får den gnist. vil anbefale å vere 2 under denne prosessen. sjekk om sikringen te motoren er gåen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Januar 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2013 (endret) Slett alle feilkoder så prøver du å starte den å se om det kommer opp noen.. Sjekk over alle sikringene at du ikke har knerta en når du hadde lite strøm på bilen.. Endret Januar 5, 2013 av Mr.X Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prippsen Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2013 nå har jeg byttet g62 sensoren, men bilen starter fremdeles ikke :( jeg sjekket også bensinpumpen, skal man høre denne fra førersete om man hører etter? jeg hørte ikke noe som helst vertfall, jeg slettet også feilkodene og ingen av de kom tilbake, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2013 (endret) Ja, man skal normalt høre en svak suselyd fra bensinpumpen når man sitter inni bilen, høres noe bedre fra utsiden. Men som andre har nevnt, sjekk også om du har gnist på pluggene. Endret Januar 5, 2013 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prippsen Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2013 (endret) sjekket pluggene og de gnister ;) la meg også bak i bagasjeromet mens en anne vridde om tenningen og jeg hørte ingenting fra bensinpumpen.. ( dette gjorde vi rett etter vi sjekket pluggene om det har noe å si) kan også nevne at bilen starter heller ikke med startgass. tidligere har bilen hat veldig lavt turtall med en gang jeg starter, noen ganger har den også død helt så jeg må starte den 2-3 ganger før den kommer seg. Endret Januar 5, 2013 av prippsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg