Moccelite Skrevet Desember 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2012 Lurer på å kjøpe meg Volvo. Dermed lure eg på ka km.stand for.eks på 350 000 har og seie. Alle seie at Volvo varer lenge. Ka motor som er best osv. I tillegg så lure eg på deres erfaringer og råd. Både negative og positive og evt. ka eg burde sjå etter! Siter Hilsen ei Bilgal jente :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Desember 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2012 Jævlig mye rust på enkelte. Anbefaler deg å styre unna, med mindre du MÅ ha en liten Volvo (og ikke har råd til den nyere V50). Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moccelite Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2012 Nettopp det at eg synes at V70 blir for stort og dyrt... V40 skal eg liksom klare! Og V50 ber eg deg styre unna... søsteren min har bare problem med sin... alt for mye elektronikk som ikkje volvo selv skjønner seg på! :) Siter Hilsen ei Bilgal jente :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Staashe Skrevet Januar 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2013 Du kan få kjøpe min 2003 S40 2.0 Turbo HELT uten rust :) Bilen har kun gått 140,000 og er GODT ivaretatt! Gi meg bud om du er interessert. PS: Ikke den på bildet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moccelite Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2013 Kan ikkje gi deg bud uten bilde! Ett bilde seie meir enn 1000 ord :) Siter Hilsen ei Bilgal jente :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg