Gå til innhold

lengde på gjennomsnittsmåling?

Ranger emnet


MacGyver93

Anbefalte innlegg

rødlys på rettstrekke klokken 1 på natta og jeg så at det skiftet fra grønt til rødt når jeg kom på strekka, og når jeg kom fram så lyste det tydelig rødt fra andre siden, altså det var på tur til og bli grønt på min side, og ja såklart, blendet ned langlysene og senket farten drastisk slik at jeg var 100% sikker på at det ikke kom bil imot er jo ikke "helt idiot" heller :)

http://rustent.norwegianforum.net/

1984 golf 2 1,6 cl- ratlook

1985 golf 2 1,6 gl-spiker

mercedes w123 1982- oldschool

toyota corolla- herjebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vell.. 112 km/t i 80-sone er ikke førekortbeslag og det er heller ikke kjøring på rødt lys.. At det blir så når en legger begge forholda i sammen vet jeg ikke noe om.. Hadde aldri godtatt dette i det hele tatt!

 

Resle er bare en jævla kverulant så ikke bry deg med han! Beste råd er og kontakte advokat og finne ut av på hvilke bakrunn politiet valgte og ta førerkortet ditt! De har også lover og regler og forholde seg til men Ola Nordmann trur ofte politiet er fritatt for slikt og blir regelrett lurt titt og ofte!

 

Vegtrafikkloven paragraf 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist tråd, der førerkortbeslag var tilfelle, ble til en stor krangletråd med usakligheter og ufin språkbruk. Om denne tråden tar samme retning så stenger jeg denne også, så vennligst forhold innleggene saklige og med en tilhørende dannet språkbruk. Takk :)

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist tråd, der førerkortbeslag var tilfelle, ble til en stor krangletråd med usakligheter og ufin språkbruk. Om denne tråden tar samme retning så stenger jeg denne også, så vennligst forhold innleggene saklige og med en tilhørende dannet språkbruk. Takk :)

 

vil også helst at dette ikke utarter seg til noe diskusjonstråd, siden jeg ikke har fått papirene enda, og vil helst bare ha ting avklart FØR jeg får de :)

http://rustent.norwegianforum.net/

1984 golf 2 1,6 cl- ratlook

1985 golf 2 1,6 gl-spiker

mercedes w123 1982- oldschool

toyota corolla- herjebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil også helst at dette ikke utarter seg til noe diskusjonstråd, siden jeg ikke har fått papirene enda, og vil helst bare ha ting avklart FØR jeg får de :)

 

skal ikke lage bråk jeg:). jeg mistet selv førerkortet den 4 desember. Har ikke hørt noe enda. har snart gått 4 uker. så kan hente det igjenn i morgen:). De har ikke opprettet sak på det enda.. Jeg syns ikke du burde godta beslaget. kansje du burde gå å trekke det tilbake?. ingen av dine brudd gir jo førerkortbeslag. og det at de så deg kjøre på rødt lys er greit. men da skulle de stoppet deg med en gang. ikke lete etter flere feil. lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en klovn Rsele, det har du vist i utallige tråder tidligere.. Har du ingenting og bidra med i en post så la være og kommenter!

Paragref 3 i veitrafikkloven sier at du skal kjøre hensynsfult, aktpågivende og varsomt men foruten den er det satt bøter og satser på lovbrudd som fart, rød lys, sperrelinje osv...

 

Mister trådstader lappen på det som er nevt tidligere skal det da gå under paragraf 3 og da skal det BEGRUNNES og dokumenteres fra politiet sin side.. Er ikke dette gjort er det en mangel og derfor skal trådstader kontakte advokat og få vite hvor rett politiet hadde i sin avgjørelse og siden dem fulgte etter han vil jeg mene og påstå at det er dokumentert på video...

 

Slik at det ikke kan stilles tvil om hvordan vedkommende kjørte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 prikker eller fler på en periode på mindre enn 36 mnd fra første prikk kvalifiserer til førerkortbeslag.

 

Trådstarter er i prøveperiode og det gir 2x antall prikker.

3 prikker x2 for kjøring på rødt lys og 3 prikker x2 for fart overtredelse.

 

Men i utgangspunktet skulle politiet ha stoppet han etter kjøring på rødt lys, og ikke satt igang en hastighetsmåling men, de har det vel som praksis å finne flest mulige feil for å tjene inn noen kroner til statskassa.

 

Jeg er ikke for grisekjøring på veien, men jeg syns politiet opptrer feil ved å ikke stoppe han med en gang når han kjørte på rødt lys.

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår