tolli94 Skrevet Desember 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2012 Jeg lurte på om noen hadde noen forslag for å få koblet ut bakbremsene på bil. Det er snakk om en gammel mercedes w115 240D. Dette kan gjerne vere permanent siden bilen skal på skroteren til nesteår. Takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Desember 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2012 Hvis du skal kjøre på veien med bilen uten bakbremser så får du ikke forslag fra meg hvordan du gjør det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Desember 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2012 Sett Visegriptang på bremseslangene som går til bakhjulene. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2012 ta av caliperne å legg en trekloss inni for å få litt motstand ;) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Desember 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2012 Er det skiver på den bak??? er jo en bil som ble produsert mellom 1968 - 1977 med 72hk diesel motor.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2012 Wisegrip da. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2012 La være er nå mitt tips, jeg har brukt noen slike løsninger for å få flyttet biler fra A-B, og det som ser ut til å funke best er banke flatt bremserør, brette det 3 ganger og banke flatt igjen. Men hvis du virkelig ikke kan fikse bremsene på bilen din, så bør du holde deg til helvete vekk fra vegen. En W115 eller /8 er biler som bør taes vare på, ikke brukes opp av amøber. Mener forresten disse har skiver hele vegen. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Desember 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2012 Fix feilen eller parker bilen er mitt forslag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tolli94 Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2012 Poenget er å fjerne bakbrmsene pga burning. Jeg skulle veldig gjerne pusset opp bilen, men det er rett og slett ikke håp.... Å det er skivebremser rundt hele bilen ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Desember 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2012 Er ikke en lastreguleringsventil bak som du kan lure da ? (eller hadde Merc ABS allerede på denne bilen) -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tolli94 Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2012 hvor sitter denne ventilen isåfall da? det er ikke abs bremser på den nei. Er ikke en lastreguleringsventil bak som du kan lure da ?(eller hadde Merc ABS allerede på denne bilen) -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Desember 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2012 Hold deg langt vekke fra veiene! Du setter andre sine liv i fare! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Desember 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2012 (endret) Poenget er å fjerne bakbrmsene pga burning. Jeg skulle veldig gjerne pusset opp bilen, men det er rett og slett ikke håp.... Å det er skivebremser rundt hele bilen ja. Ska du burne monterer du en line-lock på forbremsen.. http://www.ebay.com/itm/Line-lock-brake-lock-roll-control-electric-kit-/260806150230?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3cb9420856&vxp=mtr Endret Desember 23, 2012 av Urban Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2012 Eller ei kran på bremserøret bakover. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2012 Enten det eller så skaffer du deg en bil som orker å burne..... Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg