Gå til innhold

GlennTommy-Kåsa: VW GOLF III stv prosjekt.

Ranger emnet


GlennTommy-Kåsa

Anbefalte innlegg

Hallo :) dette er min første bil å mitt første prosjekt, veit ikke åssen man laster inn bilder her :s viss noen kan gi meg en kjapp intro på det så hadde det vært fint !:)

 

Dette er altså en Golf mk3 stv, tdi 110hk, 1997, 295 000 km :)

har hatt bilen i et år nå snart. det jeg har gjort med bilen fram til i høst.

 

Satt i skinn intriør

satt på ta technix justerbart senkesett

klare lykter rundt hele

lilla xenon på 30 000k

proff tona ruter helt frem.

 

Planer som er klare for vintern:

Sveise all rust som er på bilen (Gjort)

bytte bakluke, høyre bakdør, fram og bakfanger (Fått tak i alt bortsett fra framfanger, noen som har som er lakert helt opp ?:)

kjøpe nye lykter, sota spredere og hovedlys.(ikke gjort)

hellakere (ikke gjort)

pusse ned all rust i karoseri (gjort og grunnet :) )

 

 

 

litt som jeg ønsker utseende på bilen:

sota lykter

emblemfri grill

HELT SØLV :D ( klinker lister leppe nederste del på bakfanger osv. )

har rustfri bakluke med takvinge m/bremselys:)

har no Rh classic 7x15 som jeg driver å pusser opp på skolen, må se hva jeg får penger til, men blir vell 9x16 etterhvert :)

 

Noen som har noen tips & triks om hva jeg kan gjøre med bilen ? :)

 

hjelp med bilder !! :S

post-61010-13804854689152_thumb.jpg

post-61010-13804854689224_thumb.jpg

post-61010-13804854689268_thumb.jpg

post-61010-13804854689314_thumb.jpg

post-61010-13804854689352_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt prosjekt! når jeg laster opp bilder her inne bruker jeg ImageShack® - Online Photo and Video Hosting laster opp bildene.og når de er ferdig lastet opp trykker jeg på "direct link" som dukker opp under bildet.deretter trykker du på ikonet av det bildet her inne og limer inn linken.. :) håper du forstår min rotete forklaring ;)

Don't follow me, I'm lost too..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt prosjekt! når jeg laster opp bilder her inne bruker jeg ImageShack® - Online Photo and Video Hosting laster opp bildene.og når de er ferdig lastet opp trykker jeg på "direct link" som dukker opp under bildet.deretter trykker du på ikonet av det bildet her inne og limer inn linken.. :) håper du forstår min rotete forklaring ;)

 

finner nok ut av det !:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår