Eivind107 Skrevet Desember 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2012 Halla folkens, er nå på utkikk etter ny bil,å har funnet ut at seat leon eller audi a3 er den perfekte bilen for meg. Men det eneste jeg lurer på er hvordan forbruket er på disse motorene, tenker da med å uten chip. Er veldig intresert i å hvite hvor mye den ligger på i bykjøring osv :) Satser på at noen kunne hjulpet meg her :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Desember 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2012 Du skal ha 180hk og er bekymret over forbruket? Da skal du ikke ha en slik bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2012 1.8T bruker ca 0.7 liter/mil ved langkjøring. Forbruk ved bykjøring kommer alt an på hvilen by du kjører i, noen byer kan man jo bruke 30 minutter på å kjøre 500 meter ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Desember 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2012 Du skal ha 180hk og er bekymret over forbruket? Da skal du ikke ha en slik bil. Skal Alltid være negativ du? :well: Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Desember 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2012 Skal Alltid være negativ du? :well: Når man skal anskaffe seg en bil med oppimot 200hk,da bør ikke drivstoff forbruket være et tema. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2012 Sant, men om man kjører med fornuft og er lett på høyrefoten så er 1.8T en bensingjerrig motor. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPedro Skrevet Desember 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2012 min a4 1.8ts bruker 0.6 på langkjøing og 0.8-0.9 ved blanda kjøring.. kan bruke 3 liter på mila om du vil å :driving Siter -Audi S6 2.2T 1997 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Desember 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2012 Når man skal anskaffe seg en bil med oppimot 200hk,da bør ikke drivstoff forbruket være et tema. Hvorfor ikke? En Audi 1.8T motor er veldig snill på forbruk, men hadde det vært spørsmål om en BMW 528 eller Mercedes 320. Så hadde jeg skjønt deg, men husk på at 1.8 ikke bruker særlig bensin før turbo slår inn. Jeg hadde nok spurt om forbruk uansett.. Jeg har blant annet sett på Amcars, å lurt på forbruk på 350 v8 umodifiserte og modifiserte. Og spør om forbruk på 6.5 TD V8 selv om den er 6,5l motor. Så ser ikke helt hvor du skal med dette her... Bare innrøm at du var litt kvass da. Å en annen ting, du svarte jo ikke på det trådstarter spurte om i det hele tatt... Så hvorfor svare da? Bare for å lage kvalm og virke tøff? Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Desember 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2012 Det var min ærlige mening om saken og jeg synes ikke jeg var for kvass. Har jeg såret noen så er det bare å beklage. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind107 Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2012 Takker for svar. dekker bilutgiftene mine med sommerjobb penger, dvs ca 35k til bil. Og vil derfor ha en bil jeg kan kjøre så mye som mulig for pengene. Men vil fortsat ha en bil som trekker godt, så derfor virket denne bra for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg