Jim-andre Sørå Skrevet November 26, 2012 Rapporter Share Skrevet November 26, 2012 hei, jeg lurer på om noen vet hvor mye akslinger, girkasse og 4-hjuls trekken på en blazer k5 80-85 mod tåler? og hvor mye diesel man kan mate på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet November 26, 2012 Rapporter Share Skrevet November 26, 2012 Den er veldig svak orginalt, har en venn som har en å det har gått med noen akslinger den siste tiden.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim-andre Sørå Skrevet November 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2012 har han mange hk på motoren da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2012 Jeg tar utgangspunkt i at du har 6.2 liter diesel uten turbo? Jeg mener å huske at du kan skru opp dieselpumpa 1/8-dels omdreining. Bruker du bilen på veien er det ingen problemer med akslingene, men ut i den frie natur kan du få problemer, selv med standard motor. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nordhaug Skrevet Desember 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2012 Sett på 2500/3500 akslinger da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg