Quattro73 Skrevet November 23, 2012 Rapporter Share Skrevet November 23, 2012 Tråden på VACN ang dette er vel DENNE. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 23, 2012 Rapporter Share Skrevet November 23, 2012 Det ligger en forholdvis bra tråd om dette på VACN men er ikke medlem lenger Du går ikke glipp av så mye heller ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr4ti Skrevet November 23, 2012 Rapporter Share Skrevet November 23, 2012 Tråden på VACN ang dette er vel DENNE. Der var den ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr4ti Skrevet November 23, 2012 Rapporter Share Skrevet November 23, 2012 Du går ikke glipp av så mye heller ;) :adolf: hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders-Audi-ABT Skrevet November 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2012 ok, er ikke medlem jeg heller (kulle vært) :P ja tenkte jeg skulle prøve å kanskje tatt noen bilder ^^ når jeg først er igang =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 23, 2012 Rapporter Share Skrevet November 23, 2012 :adolf: hehe Det er mange flinke folk som er medlemmer på VACN, men de som er virkelig flinke og vet/kan mye, de er veldig lite eller aldri på VACN-forumet. Er derfor det er en (god) del tråder der som har lite og ingenting med VAG å gjøre. Men ja, det er noe flinke der da :) Og nei, du går ikke glipp av videre mye ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders-Audi-ABT Skrevet November 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2012 lest litt på linken du sendte meg, der står det at man kobler sammen noen ledininger, åssen er dette om man ikke har hjernen til automatkassa lenger? vil det forsatt fungere eller må jeg gjøre det andeledes da? foresten hvor sitter hjernen til automatkassa på disse bilene? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg