heljo Skrevet November 14, 2012 Rapporter Share Skrevet November 14, 2012 Eg må bytte reg reim på min 1,9 tdi, motorkode ATJ, og lurer på om eg treng spesialverktøy til dette. Eg har bytta ein gong før, då hadde ein kompis med seg spesialverktøy til å låse kam og veiv, og til strammaren trur eg. No byter eg strammar, så den er låst. Så då lurer eg på dei to andre, eg huskar ikkje korleis dei såg ut. Er det berre å finne f.eks eit rør å putte inn i kamdrev og veiv? Nokon som veit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 14, 2012 Rapporter Share Skrevet November 14, 2012 Litt info her --> http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/passat/280117-bytte-registerreim-pa-vw-passat-1-9-tdi.html Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet November 14, 2012 Rapporter Share Skrevet November 14, 2012 Du kan låse kammen med 6mm bor. Men til veiva må du ha riktig verktøy. Aldri i hælvette om du får på den stramme tjukke reima uten å ha låst kammen og veiva. Når kammen er låst løsner du den justerbare delen. Pass på at ingen av skruene ligger mot anslag når reima er på og riktig strammet. Er 2 typer strammer til disse, hydraulisk og fjørbelastet. Den fjørbelasta strammer/slakker du med 6mm umbraco. Linken over her viser en motor med fordelerpumpe, du har pumpedyse, så den utgår for din del. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet November 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2012 Takk for svar. Eg trur eg har hydraulisk stramming, etter det eg huskar frå forrige gong. Den nye strammaren er låst med ein slags gaffel som står rundt stempelet. Eg får prøve å låne noko verktøy ein plass då, so lyt det gå bra dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet November 15, 2012 Rapporter Share Skrevet November 15, 2012 Da må du huske å justere strammehjulet ordentlig. Gapet på strammeren skal være 5mm +/- 1mm. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet November 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2012 Kor skal det gapet vere? Eg må lese litt meir om dette før eg startar på jobben, har kjøpt delene, så der er det vel med ein forklaring. Eg har bytta ein gong før, men desverre huskar eg ikkje alt om korleis det var. Hadde med meg ein som kan VW, han har sikkert justert dette utan eg fekk det med meg då. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 17, 2012 Rapporter Share Skrevet November 17, 2012 Noe ala dette? [ATTACH]34927[/ATTACH] Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.