hvarland Skrevet November 14, 2012 Rapporter Share Skrevet November 14, 2012 Har hatt bilen på eu... de har konstantert at hovedlyset mitt ikke virker.. de har også konstantert med at hele lykten må byttes. Dette er en lykt med xenon og adaptivt frontlys og koster følgelig skjorta og halve armen. Noen som vet om det er mulig å få rep kit til disse? har prøvd ulike hoggere men det kan tydeligvis ikke hjelpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 14, 2012 Rapporter Share Skrevet November 14, 2012 Hva er feil med lykta? Er den fysisk ødelagt eller? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvarland Skrevet November 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2012 Hva er feil med lykta? Er den fysisk ødelagt eller? Nja... Mekanikeren som utførte eu kontrollen har tatt ut to "bokser" som ligger inni lykta .. skvulper bra med vann inni dem høres det ut til, så jeg regner med at de er grunding føkt. :-) Selve glasset, og housingen er ok. De andre pærene virker, utenom xenon pæra og "svinge" lyset. Håpet jo at det skulle være mulig å få kjøpt disse to boksene, ny orginal lykt koster 22.000 og uorginal kommer på rundt 10.000 strengt tatt "litt" mer enn jeg har lyst å bruke:wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet November 14, 2012 Rapporter Share Skrevet November 14, 2012 Har du sjekket pris på ebay? Kan være noe å spare der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg