audidriver Skrevet November 14, 2012 Rapporter Share Skrevet November 14, 2012 har akkurat kjøpt meg en Audi A4 1,8 tq 2001 mod. selger sa ABS-styreenheten var gåen, men abs`n fungerte her en dag, men så kom lampa frem igjen etter en stund. så det jeg lurer på er om det kansje kan være en føler eller noe som skulle vært rengjort/byttet!? noen som har vært borti noe lignende eller har en formening om det? han nevte også att det finnes rep.sett til styreenheten, noen som vet? :) slenger på ett spørsmål angående seter, parres A4 seter rett inn i en 80 eller går d uten allt for mye modifisreing? takker for alle svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 14, 2012 Rapporter Share Skrevet November 14, 2012 Ta en diagnose og du får ut i klartekst hva som er galt med ABSen. Kan meget gjerne være en føler, høres slik ut, i såfall sier diagnosen hvilken ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
topfuel Skrevet November 14, 2012 Rapporter Share Skrevet November 14, 2012 hadde samme problem,,får ikke diagnose kontakt med abs sentral,,,,må den loddes eller byttes,selv kjøpte jeg en brukt ebay til 150 dollar,,,bare og google denne,masse how to der,derimot får man kontakt,er det kansje en føler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg