K R E Skrevet November 12, 2012 Rapporter Share Skrevet November 12, 2012 heisann.. jeg har en audi a4 1.8tq 1999modell som er helt orginal. jeg har lyst til å øke trykke eller få litt mere heste i bilen uten å måtte gjøre noen store inngrep. Også har jeg snakket med noen som sier at det er "plomber" i noen av slangene som går inn til turboen, det jeg lurer på vis det er det åssen er det å fjerne dem, å vil dette ha noe effekt? Det sitter 2.5" ferita eksos fra kat og bakover og åpen luftfilter det er det eneste som ikke er orginalt på bilen. Har hørt at man kan lade opp til 0.8bar på orginal turbo men jeg kan ikke mye om turbo så jeg er ikke sikker på dette. Takker for alle svar =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet November 13, 2012 Rapporter Share Skrevet November 13, 2012 Audi A4 1.8T Quattro 1999-2000 150Hp Steg 1+ - Tuningkit, chiptuning, tuning Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 13, 2012 Rapporter Share Skrevet November 13, 2012 Ikke problem å øke turbotrykket men det vil kun ende opp med at motor går i nød siden turbotrykket er for høyt. Derfor, skal du øke trykket så må du samtidig ha chip. Om ikke ender du med 50 limp-hk akkurat når morroa begynner ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K R E Skrevet November 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2012 ok takker for svarene da hvet jeg hva jeg skal gjøre da blir det en chip på bilen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg