Devvin Skrevet November 6, 2012 Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 Skal hente min kjære 2004 mod golf MK5 imorgen, og jeg håper jeg blir fornøyd! Etter prøvekjøringa så mener eieren at han har fått skiftet software på bilen slik at bilen har ca 170-180hk :S kan dette vere riktig? Han hadde ikke noe kvittering på dette...Og når jeg spurte han om det var chipping han meinte så sa han nei og at de var mye bedre enn chipping. NOEN SOM HAR PEILING??? :wonder: Takker for svar! Bilder av bilen kommer ut veka! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devvin Skrevet November 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 [ATTACH]34715[/ATTACH] Her er ungen min! :cab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet November 6, 2012 Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 Med en chip så er det iallefall mulig å få bilen opp i 180hk +/- Men om det ikke er chip, så er det kanskje en sånn power boks da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devvin Skrevet November 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 takk for rask svar! kan hende de e en sann power boks ja! ;P Skal spørre han om meir informasjon om ditta greiene imorga! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet November 6, 2012 Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 Om det er en power boks så fjern den fra motoren. Sånne bokser er ikke bra. Lever heller bilen inn for å få den chippet riktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devvin Skrevet November 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 ok, takk for hjelpen! skal høre med han imorgen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elwood84 Skrevet November 7, 2012 Rapporter Share Skrevet November 7, 2012 Må være en form for ppc tuning han har gjort da? Se her for hva ppc tuning er: PPC Tuning - RAMSTAD TUNING Siter VW Tiguan 110tdi excl.R-Line Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devvin Skrevet November 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2012 haha kult da! den gifter seg med bilen jo :P Trur faktisk de e ditta her ja! Takk elwood83 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devvin Skrevet November 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2012 No har jeg endelig henta bilen og er superfornøyd med den utenom at de er noen små steinsprutskader ..-.- (finnes de noe jeg kan bruke for å fikse de??) Men har noen problemer: -Hornen funker ikke.. -Fukt i grøftelysa..hvordan skal jeg fikse de?? -Rar lyd når jeg slepper clutchen helt ut.. - Høyre parklys pære e gåen og jeg klarer ikke å finne meg fram til parklysdingsen bak lykta :S (syykt trangt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 7, 2012 Rapporter Share Skrevet November 7, 2012 Hører du om det klikker i noe rele inni bilen når du prøver å tute? Må måle om det kommer fram noe strøm til hornet Fukt i grøftelysa, enten må du skifte de ut eller ta av glasset og tette det. Er ikke så lett og få av uten å ødelegge det. Ulyd fra clutch, kan du beskrive lyden litt bedre? Kan i verste fall være svinghjulet. Tar pedalen langt ute? Er ikke sikker på hvordan du skifter parklyspære der. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devvin Skrevet November 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2012 Takker opelduude! :) hører faktisk klikkelyd fra en rele når jeg trykker på horne ;) Skal sjekke strømmen imorgen! Men de andre problema får jeg heller levere inn bilen på verksted å fikse ;P gidd ikke å ødelegge noe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devvin Skrevet November 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2012 Sorry for dårlig kvalitet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devvin Skrevet November 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2012 Trenger hjelp!! Begge parklysene funket her om dagen, men plutselig sluttet ene å fungere...trudde de var pæra men når jeg skiftet ut pære så fungerte den heller ikke..:S noen som vet??? Osso fungerer ikke blinklysene på begge sidespeila? skal de ikke fungere?? er de bare til pynt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 7, 2012 Rapporter Share Skrevet November 7, 2012 Har du skrudd av og på parklysene? Om du setter i ny pære mens parklysene står på vil det fortsatt ikke virke om den har canbus. Ellers så må du få målt om det er strøm der. Blinklysene i speilet skal virke ja. Her må du skifte ut hele lampa. Må vippe ut speilglasset og skru det løst. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devvin Skrevet November 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2012 Ok takk! skal prøve å fikse ditta til helga! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg