Fuzzybossen Skrevet Oktober 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2012 Hei. Dette burde være en enkel sak, men får det altså ikke til. Jeg har koblet 2 brytere i bilen som har lys innebygget. Hvordan får jeg lys i bryterne uten å gå via rele som jeg ikke har til dette bruket? Har prøvd med både jord og strøm til den ekstra pinnen på bryteren uten at noe skjer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2012 Spenning igjennom bryter og jord på siste pinne er oppskriften. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fuzzybossen Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2012 Takker! Da prøver jeg det. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fuzzybossen Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Vel. Ser ut til at jeg må ha det inn med t-skje. For det som skjer nå, er at den lyser når lysa er avslått, og ikke når de står på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Da bytter du de to ledningene med spg på Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg