geolsen Skrevet Oktober 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Hei lurte på om noen kunne hjelpe meg med et problem. Har en 97 passat sedan. 1.8. Bilen dør ut for meg under kjøring.Får startet den igjen nesten med en gang. Har byttet lmm, gasspjeldhus, bensinfilter, plugger. Gått over slanger med startgass, har tatt diagnose test 3 ganger uten å finne noen feil. Begynner å bli veldig frustrert, da jeg ikke kan bruke bilen sånn den er nå. Håper noen har hatt samme problem, og kan hjelpe meg litt på vei.Eller kan noe om dette. Takker for alle svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Høres ut som bensinkutt, Kan være dårlig kontakt i bensinpumpereleet eller sliten bensinpumpe som stopper. Greiest og få koblet på bensintrykkmåler og feste den til frontruta og se om trykket blir borte når den stopper. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geolsen Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2012 (endret) Ja skal prøve det, men lurte på om det kanskje kunne være hjernen som er gåen? Har ihverfall kjøpt sånn måler nå. Får prøve så fort det blir opphold her. Endret Oktober 18, 2012 av geolsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Siste utvei å bytte ut den, mye som må sjekkes først. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg