Oeeix Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2012 Kommet godt igang med buret nå, og fikset en god del rust. her er noen bilder :) Siter 1992 Audi Coupé 2,8L V6 quattro (Original registrert) 1985 Chevrolet Camaro Sport Coupe, Driftebil prosjekt 1989 Chevrolet Startcraft 6,2L Diesel Russebil Til Salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_J Skrevet Desember 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2012 Går utifra at du har sett denne? :) [ATTACH]35495[/ATTACH] Siter Ford Granada 2.3 "ghia" 84mod. X-Ford Granada 2.3 L Jubileum 84mod Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oeeix Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2012 Tror jeg har sett den en gang eller 2 på gatebil ja :) At det ble akkurat sånn bil var vel egentlig litt tilfeldig :P Kom over en til 10 00 kr, og det var jo så billig at jeg ikke hadde råd til å la være :P men kommer en GOD del mer med deler :) Blir mest sannsynlig kjøpt en skadet camaro eller corvette innen noen dager, glassfiber delene ligger klare i USA til å sendes, men de venter på en bil som skal i samme container :) Siter 1992 Audi Coupé 2,8L V6 quattro (Original registrert) 1985 Chevrolet Camaro Sport Coupe, Driftebil prosjekt 1989 Chevrolet Startcraft 6,2L Diesel Russebil Til Salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oeeix Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2012 Da var ENDELIG en Donorbil kjøpt :D En Rød Corvette C5 Z06 med LS6 og Tremec T56 manuell girkasse :) Bilder kommer :) Siter 1992 Audi Coupé 2,8L V6 quattro (Original registrert) 1985 Chevrolet Camaro Sport Coupe, Driftebil prosjekt 1989 Chevrolet Startcraft 6,2L Diesel Russebil Til Salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oeeix Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2012 Her er noen av bildene fra annonsen :) Ble min for 4500$ noe jeg synes var en god pris :) Siter 1992 Audi Coupé 2,8L V6 quattro (Original registrert) 1985 Chevrolet Camaro Sport Coupe, Driftebil prosjekt 1989 Chevrolet Startcraft 6,2L Diesel Russebil Til Salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode-goes-ford Skrevet Desember 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2012 Gratulerer! :) Går vel kanskje an å bruke litt understellsdeler herfra også? Siter '91 Ford Sierra 2.0i DOHC Sedan x '92 Ford Sierra 2.0i DOHC Coupè delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Desember 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2012 eBay du handler fra? Flott bur du laget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oeeix Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2012 Meningen å bruke så og si alt fra understellet, så får håpe det er i fin stand :) og nei... ikke ebay, brukte denne siden: Copart Men er noe forvirrende system på budgivinga på den sia, men jeg har en i USA som sitter på alle delene og bilen. han kjøpte bilen og ordner frakt og alt det for meg :) Her er nettsiden hans: American Speed Center Er også fornøyd med buret så langt :) men er langt ifra ferdig, (men pappa skal ha skryten for buret) :) Siter 1992 Audi Coupé 2,8L V6 quattro (Original registrert) 1985 Chevrolet Camaro Sport Coupe, Driftebil prosjekt 1989 Chevrolet Startcraft 6,2L Diesel Russebil Til Salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_J Skrevet Januar 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 Er jo den røde du skulle bygga opp vettu! :) Siter Ford Granada 2.3 "ghia" 84mod. X-Ford Granada 2.3 L Jubileum 84mod Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Januar 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 Litt av en donor bil!! Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oeeix Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2013 Er jo gøyere å lage noe ingen andre har :) Uansett så har vi hatt litt lite å gjøre i jula pga. vi ikke har fått delene enda, men vi tok like så godt og laget en ny bakluke i aluminium for å spare vekt :) Har også lekt meg litt i photoshop, (aldri brukt det før så måtte lære meg det først) Fikk snekra sammen denne her: [ATTACH]35738[/ATTACH] Her er utgangspunktet. Fronten er henta fra en tredje generasjons firebird (sånn front jeg har kjøpt) og spoileren er fra en Corvette C6 GT1 og Felgene er fra en Corvette C5 Z06 [ATTACH]35739[/ATTACH] Siter 1992 Audi Coupé 2,8L V6 quattro (Original registrert) 1985 Chevrolet Camaro Sport Coupe, Driftebil prosjekt 1989 Chevrolet Startcraft 6,2L Diesel Russebil Til Salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oeeix Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2013 Ja... lenge siden oppdatering nå, så har da blitt gjort en del :) Som nevnt sist så er bakluka i aluminium laget: (beklager uskarpe bilder, men kameraet ville ikke samarbeide...) Har også fått laget bukker til å sette bilen på i depot! det er felt inn rør i kanalene som bukkene tres innpå. Siter 1992 Audi Coupé 2,8L V6 quattro (Original registrert) 1985 Chevrolet Camaro Sport Coupe, Driftebil prosjekt 1989 Chevrolet Startcraft 6,2L Diesel Russebil Til Salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oeeix Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2013 Fortsettelse: Og det er laget "hull" til der eksosen skal komme ut: Og til slutt har vi også laget en god del mer på velteburet/avstiving Donorbil, skjermer osv. skal ankomme Oslo 1. eller 2. uke i Februar hvis alt går etter planen :) Siter 1992 Audi Coupé 2,8L V6 quattro (Original registrert) 1985 Chevrolet Camaro Sport Coupe, Driftebil prosjekt 1989 Chevrolet Startcraft 6,2L Diesel Russebil Til Salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Januar 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2013 Gleder meg til å se denne ferdig! ;) DU har vel ikke tilfeldigvis noen videosnutter med litt godlyd fra motoren..? :D Fet eksos ;) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oeeix Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2013 Hehe har ikke fått motoren enda men her er noen videoer av sånn bil jeg tar motoren ifra :) Sånn her høres den ut i originalbilen: Og kanskje noe sånn her min vil bli hørendes ut? :) Siter 1992 Audi Coupé 2,8L V6 quattro (Original registrert) 1985 Chevrolet Camaro Sport Coupe, Driftebil prosjekt 1989 Chevrolet Startcraft 6,2L Diesel Russebil Til Salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg