AudiSQuattro Skrevet September 27, 2012 Rapporter Share Skrevet September 27, 2012 Har en slik en 1996 modell 1.8TQ. Den er dønn original nå å lurer på å få litt mere futt i den. motoren er helt original. Jeg har skjønt såpass at turbo, dyser, filter, og eksos må byttes. er det no mere jeg trenger ? hvor kan jeg få kjøpt dette ? en annen ting er det med chip. Er det slik at jeg kan skifte turbo å herje å bare kjøpe en standard chip til det her, eller må bilen mappes "manuelt" ? hvordan fungerer det her med innstillinger osv ? vet at det er sikkert 1000 andre tråder om det her, men får lism aldri svar så prøver her. vis noen har litt skikkelig peil rundt det her å hadde guddet å skrive litt hadde det vært kjempe saker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 28, 2012 Rapporter Share Skrevet September 28, 2012 Bruk søkefunksjonen -->http://www.bilforumet.no/bilmerker/audi/audi-diskusjoner/166078-1-8t-og-spm-ang-effekt-og-muligheter.html ;) Er ikke så spennende å skrive noe som har blitt skrevet flere ganger før ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPedro Skrevet Oktober 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Har en slik en 1996 modell 1.8TQ. Den er dønn original nå å lurer på å få litt mere futt i den. motoren er helt original.Jeg har skjønt såpass at turbo, dyser, filter, og eksos må byttes. er det no mere jeg trenger ? hvor kan jeg få kjøpt dette ? en annen ting er det med chip. Er det slik at jeg kan skifte turbo å herje å bare kjøpe en standard chip til det her, eller må bilen mappes "manuelt" ? hvordan fungerer det her med innstillinger osv ? vet at det er sikkert 1000 andre tråder om det her, men får lism aldri svar så prøver her. vis noen har litt skikkelig peil rundt det her å hadde guddet å skrive litt hadde det vært kjempe saker. K04 Turbo,dyser(fra s3/tts),3"-2,5", forsterka resirk,evt.forsterka clutch og ny programvare.. selv kjører jeg på ny programvare,3",forsterka resirk,frontmontert IC og det har gitt meg ca 220Hk ved 1,2-1,3 bar og det funker helt påbra :) Siter -Audi S6 2.2T 1997 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg