Anders-Audi-ABT Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2013 ok, så om jeg vil ha et 3B svinghjul, så er det bare å skaffe det og montere det rett på? med orginal cluch og greier? eller må jeg ha noe for å få det til å passe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders-Audi-ABT Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2013 har værti kontakt med en som har en Spec clutch med 6 pukka lammel, med orginal aan svinghjul dobbelmassiv den clutchen så begynner lammelene å bli litt slitt, han sier at den begynte å slute på 430hk, er dette et lurt kjøp om det ikke er for dyrt eller? vil jeg merke noe forskjell på et 3b svinghjul og et dobbelmasiv hjul eller? med hendåld at jeg ska holde meg under 400hk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats Skrevet Mars 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2013 vil få raskere gassrespons med 3B svinghjulet, forskjellen mellom 3B og dobbelmasse er at dobbelmassen fjerner mye av vibrasjonene i motor og gir mer komfort når du skal ta i gang. kan fint kjøre over 400hk med 3B. mulig Jonus har noen brukbare svinghjul også, men kvalitet koster ;) ang den clutchen så spørs det hva slags oppsett han kjøpte den for, man kjøper ikke clutch etter hvor mye effekt, men hvor mye moment, han har kanskje hatt mye moment og lite effekt i bilen, så om du har mer effekt og mindre moment så kan clutchen holde bedre, men får jo 4 pukka clutch som lett holder 700nm ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders-Audi-ABT Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2013 ok skjønner ^^ bestemte meg for å kjøpe nytt, så bestilte alu svinghjul med clutch som tåler rundt 700nm på KRB Trading til 8000kr men lurer på noe mer, har montert sånn kopi RS2 manifold på bilen, hvor stor turbo kan man få plass til på en sånnen manifold? (den tar like mye plass som den orginale) er det mulig å få tak i en turbo som greier å lever opp til 400hk eller må man ha et annet grenrør sånn at man får plassert turboen ved luftfilter boksen som jeg ser mange har? takk for svar =) mvn anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats Skrevet Mars 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2013 034 motorsport har en Garret GT3071, det er den de anbefaler om du skal ha 400-500hk, den passer rett på RS2 manifolden, følger også med oljeslanger, koster vel rundt 8 lapper + frakt, om du kjøper en sånn turbo her i landet må du opp i 12 lapper + moms, i tillegg må du lage oljeslanger, noe som er dyrt, lagde returslange på K26'n jeg monterte på S6'n min, havna på 1000kr bare en stubb på 40cm, brukte AN koblinger og slange Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders-Audi-ABT Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2013 ok takk for svar =) greit å vite at det finnes turboer som ikke er diggre monstere som tar kjempe masse plass for å få litt hester ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.